برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی «معلم شهید» در شهرستان بناب
کد خبر: 3201334
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی «معلم شهید» در شهرستان بناب

گروه فضای مجازی: مسابقه وبلاگ‌نویسی «معلم شهید» درسطح شهرستان بناب همزمان با اول اردیبهشت شروع شده و ثبت‌نام در این مسابقه تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری، مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان بناب امروز، چهارم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقه وبلاگ‎نویسی «معلم شهید» با هدف شناخت اندیشه استاد شهید مرتضی مطهری و آثار ایشان در سطح شهرستان بناب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی باید در قالب وبلاگ باشد، گفت: شرکت در این مسابقه برای عموم وبلاگ‌نویسان شهرستان بناب آزاد است، حتی دانشجویانی که در این شهرستان تحصیل می‎کنند می‌توانند دراین مسابقه شرکت کنند.

حیدری تأکید کرد: آثار ارسالی باید تولیدی باشد و ضمناً شرکت‎کنندگانی که نویسنده وبلاگ یا وب‌سایت هستند باید اطلاعیه این مسابقه را در وبلاگ خود جهت انتشار مسابقه برای سایر دوستان مجازی به نمایش بگذارند به عبارتی این خبر را در وبلاگ خود منتشر کنند.

این مقام و مسئول فرهنگی در بسیج با اشاره به محورهای برگزاری این مسابقه، ادامه داد: کلیه محتوای وبلاگ نویسان شرکت‌کننده در این مسابقه باید در محورهای، حجاب از دیدگاه شهید مطهری، امر به معروف و نهی از منکر ازدیدگاه شهید مطهری، ویژگی‎های یک معلم متعهد ازدیدگاه شهید مطهری، آسیب‌شناسی شبکه‌های ماهواره‌ای، سبک زندگی اسلامی در اندیشه و آثار شهید مطهری، رشد و تعالی فرهنگی در اندیشه و آثار شهید مطهری بوده و وبلاگ‌نویسان باید نسبت به بروزرسانی مستمر وبلاگ خود در پیرامون موضوعات ارائه شده پرداخت کنند.

وی همچنین به نحوه شرکت در این مسابقه اشاره کرد و گفت: تمامی علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه باید تا آخر اردیبهشت ماه سال ۹۴ آثار خود را به ایمیل cayberbasirat@chmail.ir ارسال کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: ثبت‎نام‌کنندگان باید دقت کنند مشخصات ارسالی باید با ترتیب نام و نام خانوادگی، حوزه مقاومت بسیج و پایگاه محل فعالیت، آدرس اینترنتی وبلاگ، شماره تلفن همراه و تاریخ تولد باشد، بنابراین این مشخصات باید به ترتیب در یک ستون به صورت دقیق به ایمیل یاد شده ارسال شود.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه بناب افزود: اختتامیه این مسابقه همزمان با سوم خرداد طی مراسمی در سپاه بناب برگزار خواهد شد و به ۱۰ نفر از برگزیدگان که امتیاز بیشتری در داوری بدست آورند جایزه نفیسی اهدا خواهد شد.

وی در خاتمه به معیارهای داوری اشاره کرد و گفت: شکل ظاهری وبلاگ، کیفیت محتوایی و استفاده از امکانات، تولید محتوایی، استفاده از آمارگیر و بروز رسانی مستمر از جمله معیارهای داوری، هیئت داوران خواهد بود.

captcha