سوابق بیمه شدگان پلاسکو متمرکز جمع‌آوری شده است
کد خبر: 3569484
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳
اختصاصی ایکنا/

سوابق بیمه شدگان پلاسکو متمرکز جمع‌آوری شده است

کانون خبرنگاران نبأ: : ما در سال‌های قبل دیتا سنتری را طرحی کردیم که سوابق بیمه شدگان در آن متمرکز شده است که از این نظر نگرانی برای سوابق بیمه شدگان وجود ندارد.

محمد علی همتی، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به رسیدگی‌های تآمین اجتماعی به آسیب دیدگان حادثه پلاسکو اشاره و اظهار کرد: بعد از حادثه پلاسکو جلسه بحران تشکیل شد که بلافاصله بیمارستان‌های نزدیک به محل حادثه و همچنین بیمارستان معیری، میلاد و فیاض بخش آماده خدمت رسانی شدند.

وی ادامه داد: همچنین پدهای هلی‌کوپتری بیمارستان میلاد و بیمارستان فیاض‌بخش نیز آماده شدند که در صورت نیاز وارد صحنه شوند ولی به علت مسافت زیاد، هیچ بیماری به بیمارستان‌های ما منتقل نشد ولی این هوشیاری در تمامی بیمارستان‌های تأمین اجتماعی و کلیه بیمارستان‌های کشور جود داشت.

معاون درمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: در بعد غیر درمانی نیز یکی از شعباتمان را به طور ویژه به رسیدگی مشکلات افرادی که در این حادثه دچار ضایعه شدند اختصاص دادیم که برای افرادی که بیکار شدند، بیمه بیکاری ایجاد شد همچنین برای خانواده‌های کسانی که در این حادثه شهید شدند نیز مستمری مقرر شد که در واقع سازمان تأمین اجتماعی در این مورد کار درخشانی را انجام داد و توانست به سرعت تا حدودی آلام این عزیزان را تسکین دهد.

وی در رابطه با بررسی سوابق بیمه شدگان این حادثه افزود: ما در سال‌های قبل دیتا سنتری را طرحی کردیم که سوابق بیمه شدگان در آن متمرکز شده است که از این نظر نگرانی برای سوابق بیمه شدگان وجود ندارد. معاون فنی و درآمد سازمان نیز اعلام کردند که تعداد افراد و سوابق بیمه شدگان مشخص شده که با توجه به فعالیت‌های سازمان تأمین اجتماعی در سال‌های گذشته در زمینه اتوماسیون خیلی دغدغه و نگرانی در این زمینه نخواهیم داشت.

زینب رحیمی

captcha