پیکرهای مطهر ۳ شهید گمنام در بوستان اشنویه آرام می‌گیرند
کد خبر: 3577564
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

پیکرهای مطهر ۳ شهید گمنام در بوستان اشنویه آرام می‌گیرند

گروه اجتماعی: همزمان باسالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، سه شهید گمنام در بوستان اشنویه آرام می گیرند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز چهارم اسفند ماه محسن تیموری مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی  در نشست هماهنگی استقبال از شهدای گمنام در اشنویه با اعلام آمادگی برای استقبال از این شهدا گفت: شهدای گمنام اسطوره ایثار شهامت و جاودانگی هستند و مردم شهرستان اشنویه در مرزبانی و دفاع از میهن و پشتیبانی از جنگ نقش بی بدیل ایفا کردند چنانچه عملیات غرور آفرین 'قادر' که سردار آبشناسان در آن عملیات شهید شدند جزو افتخارات دفاع مقدس و شهادت و رشادت مردم این شهرستان است.
 گفت: به همین منظور نمادی از معنویت و ماندگاری و هنر شهادت طلبی با تدفین و تشییع این شهدا در سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در بوستان اشنویه انجام و یادمان شهدای گمنام رونمایی می شود.
سردار تیموری گفت: ستاد استقبال از شهدای آذربایجان غربی و شهرستان اشنویه برای استقبال از این شهدای والامقام تشکیل شده است.
اسعد خضری فرماندار اشنویه هم در این نشست اظهار کرد: از همه امکانات و ظرفیت ها برای استقبال شایسته از شهدای گمنام و برگزاری مراسم باشکوه استفاده خواهد شد و بر این اساس برنامه ریزی لازم اتخاذ شده است.
captcha