اعتماد مردمی، سرمایه جمعیت هلال‌احمر است
کد خبر: 3800986
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

اعتماد مردمی، سرمایه جمعیت هلال‌احمر است

گروه سیاست و اقتصاد - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: قدردان روحیه همدلی و بسیجی مردم هستیم و امیدواریم این همنوع‌دوستی تداوم داشته باشد و در سطح کشور بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی شده و اعتماد مردمی، سرمایه جمعیت هلال‌احمر است.

اعتماد مردمی، سرمایه جمعیت هلال‌احمر است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سعید رهبرسوره، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۱۶ فروردین‌ماه، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار کرد: در طول چهل سال انقلاب پربرکت، جانفشانی‌ها و همنوع‌دوستی‌های بسیاری را شاهد بوده‌ایم و امروز نیز سیل منجر شده تا مردم، زندگی و کاشانه خود را از دست داده و نیاز به یاری هموطنان خود داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه باران نعمت الهی است و باید قدردان آن باشیم، ادامه داد: کشور ما چندسالی است که از خشکسالی رنج می‌برد، ولی به‌دلیل برخی مشکلات زیرساختی، این باران منجر به سیل و ویرانی خانه مردم شده است.
رهبرسوره افزود: جمعیت هلال‌احمر به‌عنوان یک سازمان مردمی که وظیفه دارد کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کند، از دقایق اول این حادثه، اعلام آمادگی نموده و تاکنون 4 محموله کمک‌های مردمی به‌همراه بخشی از موجودی انبارهای هلال احمر استان به مناطق سیل‌زده آماده گردیده که بخشی از آن به گلستان و بخش دیگر به لرستان ارسال شده است.
وی یادآور شد: جمعیت هلال‌احمر قانونا متولی این امر بوده و مردم نباید کمک‌های خود را به دست دیگران برسانند و سازمان‌های مردم نهاد نیز درصورت تمایل می‌توانند با دریافت مجوز از هلال‌احمر نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام نمایند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: قدردان روحیه همدلی و بسیجی مردم هستیم و امیدواریم این همنوع‌دوستی تداوم داشته باشد و در سطح کشور بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی شده و اعتماد مردمی، سرمایه جمعیت هلال‌احمر است.
انتهای پیام

captcha