سیدحسن نصرالله: قصاص قاتلان سردار سلیمانی مأموریت مقاومت است
کد خبر: 3868552
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

سیدحسن نصرالله: قصاص قاتلان سردار سلیمانی مأموریت مقاومت است

گروه بین‌الملل ـ دبیرکل حزب الله لبنان با صدور پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را به امام خامنه‌ای، مسئولان ایران، سپاه پاسداران و ملت ایران تبریک و تسلیت گفت و قصاص عادلانه قاتلان سردار سلیمانی را مأموریت مقاومت دانست.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «النشرة»، سیدحسن نصرالله، امروز، 13 دی‌ماه، با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، معاون حشد الشعبی عراق گفت:‌ شهادت گوارای وجود او باد. من به این شهادت باعظمت و این عاقبت نیکو که در مکتب امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) بود، غبطه می‌خورم.

وی افزود: ما راه ایشان را تکمیل و شب و روز برای تحقق اهدافش تلاش می‌کنیم و پرچمش را در همه میادین و جبهه‌ها برافراشته خواهیم کرد.

دبیر کل حزب‌الله لبنان در ادامه قصاص عادلانه را مأموریت مقاومت دانست و گفت: قصاص عادلانه قاتلان مجاهدان از این جنایتکارانی که بدترین اشرار این جهان هستند، مسئولیت و امانت و مأموریت مقاومان است.

سیدحسن نصرالله درباره آمریکایی‌ها نیز گفت: قاتلان آمریکایی با این جنایت بزرگ، به هیچ یک از اهداف خود نخواهند رسید، اما اهداف حاج قاسم به دلیل روح با عظمت و خون او و به دست برادران و فرزندان مقاومش، محقق خواهد شد.

سیدحسن نصرالله در پایان پیام خود خواستار عزت و علوّ درجات برای فرمانده عظیم‌الشأن شهید قاسم سلیمانی و فرمانده بزرگ شهید ابومهدی المهندس شد.
انتهای پیام
captcha