مراسم تشییع سردار سلیمانی تمام معادلات آمریکا را به هم زد
کد خبر: 3871391
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷

مراسم تشییع سردار سلیمانی تمام معادلات آمریکا را به هم زد

گروه سیاست و اقتصاد _ معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه گفت: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی تمام معادلات آمریکا را به هم زد و همین موضوع باعث شد تا آمریکا جرات نکند بعد از حمله موشکی ایران به آن پاسخ دهد.

مراسم تشییع سردار سلیمانی تمام معادلات آمریکا را به هم زدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ۲۳ دی ماه، سرهنگ عباس محمدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران اشنویه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی غم بزرگی در قلب همه مردم ایران ایجاد کرد، اظهار کرد: با این وجود حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر وی تا حدودی از بار این غم کاست.

وی با بیان اینکه مراسم تشییع سردار سلیمانی نمایش باشکوهی از وحدت و همدلی مردم ایران بود، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب و مسؤولان جمهوری اسلامی وعده داده‌اند در آینده نزدیک حضور آمریکا در منطقه به پایان خواهد رسید.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران اشنویه با بیان اینکه ایران با زدن پایگاه عین‌الاسد آمریکا در عراق قدرت خود را به رخ جهانیان کشید، ادامه داد: قدرت جمهوری اسلامی ایران از مردمش نشات می‌گیرد و همین حضور پرشور مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی تمام معادلات آمریکا را به هم زد و همین موضوع باعث شد تا آمریکا جرات نکند بعد از حمله موشکی ایران به آن پاسخ دهد.

وی ضمن تسلیت به دلیل جان باختن تعدادی از هموطنان در سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین خاطرنشان کرد: این حادثه به دلیل یک خطای انسانی رخ داد که فرماندهان سپاه ضمن پذیرفتن این اشتباه به بروز اشتباه در این حادثه نیز اعتراف کردند.

لزوم شفاف‌سازی همه ابعاد سقوط هواپیما

در ادامه جلسه عبدالسلام عزیزی، سرپرست فرمانداری اشنویه، با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی فارغ از همه جناح‌بندی‌های سیاسی تصریح کرد: دشمن با حضور باشکوه مردم دچار محاسبه اشتباهاتی شد چرا که اجتماعات باشکوه مردمی موجب اتحاد و همدلی مردم در این مراسم شد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی به الگویی ارزشمند برای مردم منطقه تبدیل شده است، عنوان کرد: همگان باید قدرشناس وحدت و اتحاد ایجاد شده پس از شهادت سردار سلیمانی بوده و با ادامه دادن راه این شهید و پیروی از فرمایشات رهبری این وحدت را حفظ کنند.

سرپرست فرمانداری اشنویه با اشاره به اینکه در سقوط هواپیمای اوکراینی برخی ابهات وجود دارد، گفت: طبق دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تحقیق پیرامون همه ابعاد این حادثه باید شفاف‌سازی لازم در این ارتباط انجام شود.

وی در ادامه ضمن تاکید بر حضور پررنگ مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه اظهار کرد: در کنار حضور مردمی، مسؤولان نیز باید با شفافیت، صداقت و سلامت زمینه سوءاستفاده دشمنان را فراهم نکنند.

 

انتهای پیام
captcha