شهادت، پاداش ایثارگری‌های سردار سلیمانی بود
کد خبر: 3878648
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

شهادت، پاداش ایثارگری‌های سردار سلیمانی بود

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به پیام مقام معظم رهبری، گفت: سردار سلیمانی تربیت‌یافته مکتب امام(ره) بود و عمرش در جهاد سپری شد و مزدش شهادت بود.

شهادت مزد مجاهدت و ایثارگری‌های سردار سلیمانی بودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای استان، دیروز ۲۴ بهمن، در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: سردار سلیمانی در مکتب امام خمینی(ره) و اسلام مقدس تربیت یافته بود و به دست ظالم‌ترین افراد به شهادت رسید.

وی افزود: با شهادت سردار سلیمانی مکتب بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی مانند آیینه بزرگی شکست و میلیون‌ها تکه شد و هر تکه برنده‌تر و تیز‌تر، اما هر جز از کل تبعیت کرد و حال ملت ایران همه سردار سلیمانی هستند که آرمان و راه او را قوی‌تر از گذشته ادامه خواهند داد.

سردار شهسواری بیان کرد: مردم ایران چهل و یک سال است که پشتیبان انقلاب، ولایت فقیه و اسلام هستند و با اتحاد و همدلی خود از ارزش‌ها و خون شهدا پاسداری کردند.

وی ادامه داد: شیرزنان انقلابی و ولایی در این چهل سال از انقلاب پشتیباتی کردند و اکنون نیز هم‌پای مردان از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری می‌کنند‌.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: شما مردم عزیز در یوم‌الله ۲۲ بهمن مقتدرانه در دمای زیر صفر و زیر بارش بارف به صحنه آمدید و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان استکبار زدید که جای قدردانی و تشکر دارد.

وی با اشاره به متن پیام مقام معظم رهبری در شهادت سردار سلیمانی افزود: ولی امر مسلمین در ابتدای پیام خود فرمودند که شهدا به استقبال سردار سلیمانی آمدند و در پایان پیامشان فرمودند که او تربیت‌یافته مکتب امام بود، عمرش در جهاد سپری شد و مزدش شهادت بود.

سردار شهسواری بیان کرد: ما پاسداران و نیروهای مسلح و سربازان ولایت به خادمی و نوکری مردم مفتخریم، زیرا از دل این مردم برآمده‌ایم و با این ملت هستیم و برای آن‌ها نوکری کرده و به این نوکری افتخار می‌کنیم‌.

انتهای پیام
captcha