دانش‌آموزان مهابادی رتبه‌های برتر مسابقات قرآن و عترت را کسب کردند
کد خبر: 3922464
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹

دانش‌آموزان مهابادی رتبه‌های برتر مسابقات قرآن و عترت را کسب کردند

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: دو دانش‌آموز مهابادی در رشته قرائت و دو دانش‌آموز دیگر این شهرشتان در رشته حفظ قرآن رتبه‌های برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش را کسب کردند.

چهار دانش‌آموز مهاباد رتبه‌های برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز را کسب کردندبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، کامبیز شاوله، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد امروز، ۲۲ شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: چهار دانش‌آموز اهل مهاباد در مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش موفق به کسب چهار رتبه برتر کشوری شدند که این موفقیت در نوع خود کم‌نظیر و مایه مباهات است.

وی با اشاره به اسامی برندگان این مسابقه افزود: نگار داربا و مهران چلبیانی در بخش قرائت ترتیل به ترتیب رتبه‌های اول و دوم و فریده ملارسولی و حسین گورکی به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم بخش حفظ جزء ۳۰ قرآن را کسب کردند.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد با اشاره به موفقیت سه معلم آذربایجان‌غربی در این دوره از رقابت‌ها بیان کرد: موفقیت کسب شده از سوی دانش‌آموزان و معلمان، موفقیت و گام مهمی جهت فرهنگ‌سازی ترویج نماز در استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به دلیل شیوع کرونا از حال و هوای خاصی برخوردار بود، اظهار کرد: برگزاری هر چه بیشتر این مسابقات موجب ایجاد شور و انگیزه بین دانش‌آموزان و معلمان برای توجه هر چه بیشتر به قرآن و نماز خواهد شد.

انتهای پیام
captcha