تجلیل از ۳۷۰۰۰ رزمنده دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3924213
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

تجلیل از ۳۷۰۰۰ رزمنده دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: در هفته دفاع مقدس امسال از ۳۷ هزار رزمنده دفاع مقدس تجلیل و ۸۰ یادواره شهدا در سطح استان برگزار می‌شود.

تجلیل از 37 هزار رزمنده دفاع مقدس در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، تقی نجمی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، 30 شهریور ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از شهدای شاخص آذربایجان‌های شهید مهدی باکری است که امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت سریال شهید باکری در سطح ملی از جمله این برنامه‌ها است، افزود: طرح ساخت این سریال از مدت‌ها پیش ارائه شده و هفته دفاع مقدس امسال مقرر شده است همسر شهید مهدی باکری به ارومیه خاطرات و مستندات مربوط به این شهید کامل‌تر شده و ساخت این سریال به مرحله اجرا برسد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه امسال 100 عنوان برنامه برای اجرا در هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است، ادامه داد: آغاز این برنامه با دیدار مجازی گروهای‌های نظامی، خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب از محل حسینیه اعظم ثارالله(ع) در روز 31 شهریور است.

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محویرت فضای مجازی برگزار می‌شود، عنوان کرد: تجلیل از 37 هزار رزمنده دفاع مقدس، برگزاری 80 یادواره شهدا، برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری عرشیان خاکی و تجلیل از ۴٠ اثر برتر، برگزاری ۴٠ اردوی راهیان نور و پخش مستند مادران شهدا از جمله این برنامه‌ها هستند.

نجمی تصریح کرد: افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در پارک ائللرباغی ارومیه، نصب المان‌های دفاع مقدس در میادین اصلی شهر، راه‌اندازی رژه خودرویی سیار در شهرستان‌ها، افتتاح ۵٠٠ واحد مسکن مددجویی و هزار و ۵٠٠ طرح محرومیت‌زدایی با اعتبار هزار و ۵٠٠ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام
captcha