تلاش‌ برای استقلال هسته‌ای با ترور دانشمندان افزایش می‌یابد
کد خبر: 3938566
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

تلاش‌ برای استقلال هسته‌ای با ترور دانشمندان افزایش می‌یابد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با شهادت شهید «محسن فخری‌زاده» اراده و تلاش دانشمندان هسته‌ای و ملت ایران برای تداوم راه شهدا به منظور تقویت توان دفاعی و استقلال هسته‌ای کشور افزایش می‌یابد.

تقویت عزم و اراده دانشمندان هسته‌ای با شهادت «محسن فخری‌زاده» برای تقویت توان دفاعی کشور یعقوب رضازاده، عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به شهادت «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران، اظهار کرد: این دانشمند از سوی ایادی ضدانقلاب و منافقان معاند و با حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکا به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: بی‌تردید با شهادت این شهید والامقام، عزم و اراده دانشمندان هسته‌ای و ملت ایران برای تداوم راه شهدا به منظور تقویت توان دفاعی و استقلال هسته‌ای کشور افزایش می‌یابد همان گونه که در سال گذشته گام‌های مثبتی در این زمینه برداشته شد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این راه شهدای بسیاری تقدیم انقلاب شده است، تصریح کرد: بی‌شک راه این شهدا تداوم و استمرار یافته تا بتوان حق و حقوق ملت به آنان بازگردد و توطئه‌های دشمنان به تدریج خنثی شود.

وی ادامه داد: همچنین بی‌تردید شهادت دانشمند و نخبه کشور، شهید محسن فخری‌زاده، اندوه دیگری بر دل دوستداران دانش و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی نهاد. ترور ناجوانمردانه این دانشمندان هسته‌ای اوج ضعف و حقارت دشمنان ایران و متحدانش بوده و نشان از بیم آنها از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه علمی در سطح منطقه و جهان است.

انتهای پیام
captcha