توزیع روزانه ۲۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3940027
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱

توزیع روزانه ۲۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان آذربایجان‌غربی

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی از توزیع روزانه ۲۵۰ پرس غذای گرم از سوی کارگزاران حج و زیارت استان در قالب کمک‌های مؤمنانه بین خانواده‌های نیازمند کرونایی خبر داد.

توزیع روزانه  250 پرس غذای گرم توسط کارگزاران حج و زیارت آذربایجان‌غربی بین خانواده‌های نیازمند کروناییمحمدرضا ندیری، مدیرکل حج و زیارت آذربایجان‌‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه از روز 4 آذر ماه کارگزاران حج و زیارت آذربایجان‌غربی به طور روزانه 250 پرس غذای گرم را در بین بیماران کرونایی نیازمند توزیع می‌کنند، اظهار کرد: این اقدام تا پایان آذر ماه ادامه خواهد یافت و برای هر خانواده نیازمند کرونایی تا یک هفته به تعداد اعضای آن خانواده، غذای گرم توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین پک بهداشتی مانند ماسک نیز به همراه کمک‌های مومنانه به افراد نیازمند کرونایی پخش می‌شود و خوشبختانه در این راه نیز اداره بهداشت و استاندار آذربایجان‌غربی حمایت بسیاری کرده‌اند.

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان‌غربی گفت: روزانه سه اکیپ، مامور پخش کمک‌های مومنانه در شهر هستند و اگر مشکل بودجه‌ای وجود نداشته باشد این کمک‌ها ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه از آغاز کلا‌س‌های آموزشی حج 1400 خبر داد و بیان کرد: این آموزش‌ها از راه دور و به صورت مجازی بوده و در پیام‌رسان‌های داخلی نسبت به آموزش زائران اقدام می‌شود.

ندیری گفت: تاکنون تعداد دو هزار و 600 نفر زائر برای شرکت در این کلا‌س‌ها ثبت‌نام و اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha