اهدای ۶ هزار جلد قرآن کریم به مناسبت ماه رمضان در آذربایجان غربی
کد خبر: 3963273
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

اهدای ۶ هزار جلد قرآن کریم به مناسبت ماه رمضان در آذربایجان غربی

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از اهدای۶ هزار جلد قرآن کریم در مناطق محروم ارومیه به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

ارسالی| توزیع ۶ هزار جلد قرآن کریم به مناسبت ماه رمضان در آذربایجان غربیحجت‌الاسلام محمد داداش‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به برنامه‌های این اداره‌کل در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این ماه محور برنامه‌های بر پایه موضوعات مختلف مربوط به قرآن کریم خواهد بود.

وی افزود: از جمله برنامه‌های ماه رمضان توزیع ۶ هزار جلد قرآن کریم در مناطق محروم و حاشیه‌‌نشین استان است تا از طریق به ترویج فرهنگ قرآئت قرآن در آن مناطق نیز کمک شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌ غربی ادامه داد: برگزارش جشنواره قرآنی درسه بخش کودکان و نوجوانان، جوان و خانواده نیز از دیگر برنامه‌های قرآنی ماه رمضان بوده که به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش قرائت و حفظ قرآن کریم در ایام ماه رمضان نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود، عنوان کرد: شیوع کرونا نباید باعث تعطیلی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شود بنابراین به موضوع آموزش در این ایام توجه ویژه‌ای می‌شود.

حجت‌الاسلام داداش‌زاده برگزاری مسابقات قرآنی و تجلیل از افراد برگزیده، ختم روزانه قرآن در بستر فضای مجازی و نصب پوسترها، بنرها و بیلبوردهایی با پیام‌های قرآنی را دیگر برنامه‌های ایام رمضان برشمرد.

انتهای پیام
captcha