اجرای طرح «اطعام مهدوی» میان مددجویان آذربایجان غربی
کد خبر: 3964501
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

اجرای طرح «اطعام مهدوی» میان مددجویان آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان طرح «اطعام مهدوی» بین مددجویان و نیازمندان سطح استان اجرا می‌شود.

ارسالی| اجرای طرح «اطعام مهدوی» بین مددجویان آذربایجان غربیعزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به برنامه‌های حمایتی این کمیته در ماه رمضان، اظهار کرد: از ابتدای ماه رمضان مقرر شده است تا طرح «اطعام مهدوی» بین مددجویان و نیازمندان سطح استان اجرا شود.

وی افزود: در قالب این طرح 50 آشپزخانه در سطح استان افتتاح می‌شود که روزانه چندین پرس غذای گرم را تهیه و در بین نیازمندان و مددجویان توزیع می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی ادامه داد: علاوه بر توزیع غذای گرم توزیع جیره غذای خشک شامل برنج، ماکارونی، رب، خرما، قند و چای نیز در بین نیازمندان و مددجویان سطح استان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه رمضان در مجموع 120 هزار نفر از خدمات ارائه شده در قالب طرح «اطعام مهدوی» بهره‌مند شوند.

سهندی گفت: مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی نیز می‌توانند از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ یا شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و همچنین سایت www.emdad.ir  در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha