حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات از وظایف اصلی مردم است
کد خبر: 3971390
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵

حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات از وظایف اصلی مردم است

امام جمعه ارومیه گفت: مردم باید در انتخابات ۲۸خرداد ماه حضور پرشور داشته و به انتخاب رییس جمهوری مومن، انقلابی، باکفایت، مدیر، معتقد به توانایی‌های داخلی و عدالت‌خواه و ضدفساد نیز توجه ویژه داشته باشند.

ارسالی امروز ا حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات از وظایف اصلی مردم استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، ۲۳ اردیبهشت ماه در نماز عید سعید فطر، اظهار کرد: این عید را به تمام مسلمانان جهان و مردم مومن استان تبریک عرض کرده و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، انتخابات همواره در نظام مقدس جمهوری اسلامی با اهمیت بوده که این اهمیت در انتخابات پیش رو نیز بسیار زیاد بوده و همه ما علاوه بر شرکت در این انتخابات، دیگران را نیز باید برای حضور پرشور در آن ترغیب و تشویق کنیم.

وی افزود: مردم باید در انتخابات ۲۸ خرداد ماه حضور پرشور داشته و به انتخاب رییس جمهوری مومن، انقلابی، باکفایت، مدیر، معتقد به توانایی‌های داخلی و عدالت خواه و ضدفساد نیز توجه ویژه داشته باشند و با آگاهی و بصیرت پیش روند زیرا دشمنان همیشه تلاش کردند با استفاده از شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای، مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای دلسرد کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی، بیان کرد: مردم باید توجه داشته باشند که هرزمان ایستادگی کردند، دشمن عقب نشینی کرده و هرگاه سست شدند، دشمن پیشروی کرده است و مسیر انسجام، وحدت و یکپارچگی مسیر توفیق کشور در عرصه‌های مختلف بوده و این انسجام و اتحاد ملی باید به صورت کامل در همه عرصه‌ها ساری و جاری باشد.

وی ادامه داد: شهادت مظلومانه حدود ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان شیعه در افغانستان و هجوم وحشیانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و قتل و غارت فلسطینیان را تمام جوامع بشری محکوم کنند و وظیفه ما است که از این مظلومان دفاع و حمایت و از افراد جنایتکار اظهار برائت و بیزاری کنیم.

امام جمعه ارومیه، تصریح کرد: هدف آمریکایی‌ها در منطقه، راه‌اندازی تکفیری‌ها و دشمنان اسلام در نقاط مختلف و کشورهای گوناگون بوده و اگر می‌توانستند در ایران نیز چنین اقداماتی انجام می‌دادند تا زمینه قتل و کشتار و ترور را فراهم کنند که البته با هدایت و راهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش مردانی نظیر سردار سلیمانی و شهدای والامقام و جانفشانی آن‌ها، در این خصوص ناکام ماندند.

وی گفت: با توجه به فرازهایی از دعای وداع امام سجاد (ع) با ماه مبارک رمضان، امیدواریم خداوند متعال به احترام ماه مبارک رمضان و اهل بیت عصمت و طهارت و عبادت مومنان، این عید را برای همه ما مبارک و اعمال ماه رمضان را در درجه اعلی قبول کند و ما باید تلاش کنیم تا معنویت کسب شده در ماه رمضان، پس از این ماه نیز ادامه یابد.

انتهای پیام
captcha