اعضای شعب اخذ رأی امانت‌دار مردم باشند
کد خبر: 3975201
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

اعضای شعب اخذ رأی امانت‌دار مردم باشند

فرماندار شوط با اشاره به نقش و وظیفه اعضای شعب اخذ رأی، گفت: امانت‌داری باید از ویژگی اعضای شعب اخذ رأی بوده و تمام تلاش خود را برای این مهم انجام دهند.

ارسالی امروز| امانت‌داری از ویژگی اصلی اعضای شعب اخذ رایبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حسن عبدالهی‌اصل، فرماندار شوط، امروز، ۱۲ خرداد ماه در جلسه تعیین اعضای شعب اخذ رأی، اظهار کرد: امانت داربودن باید از ویژگی اعضای شعب اخذ رأی بوده و تمام تلاش خود را برای این مهم انجام دهند.

وی با اشاره به نقش و وظیفه اعضای شعب اخذ رأی، افزود: اعضای شعب نقش مهمی در برگزاری انتخابات سالم دارند که باید علاوه بر بی‌طرفی کاربلد باشند.

فرماندار شوط بیان کرد: روند اجرای انتخابات در شهرستان خوب بوده و با تعامل و هماهنگی که در چارچوب قانون بین اعضای برگزار کننده انتخابات در شوط برقرار است باعث شده که برنامه‌های انتخاباتی به خوبی پیش برود.

وی ادامه داد: مدت زمان اخذ رأی از ساعت ۷ صبح آغاز وتا ساعت ۲ بامداد به پایان می‌رسد و براساس تصمیم وزارت کشور برای افزایش تعداد شعب اخذ رأی به پیشنهاد هیئت‌های اجرایی و جلوگیری از تجمعات در شرایط کرونایی، تعداد شعب اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha