ابتکار کرمانی‌ها‌ برای حفظ آسان قرآن
کد خبر: 3995434
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

ابتکار کرمانی‌ها‌ برای حفظ آسان قرآن

گروهی از حافظان قرآن استان کرمان اقدام به راه‌اندازی کلاس حفظ آسان قرآن به صورت مجازی با استفاده از دستورالعمل‌های ساده به منظور بهره‌مندی تعداد زیادی از افراد جامعه کرده‌اند.

به گزارش ایکنا، با توجه به عدم برگزاری کلاس‌های حضوری حفظ قرآن در بسیاری از مؤسسات به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، جمعی از حفاظ استان کرمان با مدیریت ایمان اسدی، حافظ کل قرآن و دارنده مدرک تخصصی درجه یک حفظ در سال ۹۴ اقدام به راه‌اندازی یک کلاس مجازی حفظ کرده‌اند تا در این شرایط یاریگر و راهنمای علاقه‌مندان باشند.

برنامه‌ای که در این کلاس ارائه می‌شود در حد حفظ روزی دو خط از قرآن است تا افراد با هر میزان مشغله کاری و ... بتوانند حفظ خود را انجام دهند. همچنین در هر جلسه مطالب بسیاری درباره نحوه حفظ و مرور، چگونگی حفظ، زمان حفظ و... به صورت صوت و متن در کلاس ارائه خواهد شد.

در هر جلسه شرح روان تفسیر آیات به صورت صوت در اختیار حفاظ قرار می‌گیرد و یک مبحث تجویدی و تمرین‌های مربوطه نیز به همین صورت به افراد علاقه‌مند ارائه می‌شود.

این کلاس برای سنین ۷ سال به بالا تا بزرگسلان برنامه‌ریزی شده و در طول برگزاری جلسات، یک حافظ خانم برای بانوان و یک حافظ آقا برای آقایان به عنوان مشاور و راهنما خواهد بود و پیگیر حفظ و مرور ایشان است.

علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس می‌توانند با شماره 09138915845 در پیام‌رسان واتساپ در ارتباط باشند.

انتهای پیام
captcha