زندانیان مشارکت فعالی در برنامه‌های قرآنی داشته باشند
کد خبر: 3995759
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳

زندانیان مشارکت فعالی در برنامه‌های قرآنی داشته باشند

مدیرکل نظارت بر زندان‌ها و بازداشتگاه‌های دادستانی کل کشور زندانیان را به استفاده مفید از ایام حبس جهت پرورش فکر و اصلاح رفتار و شرکت در برنامه‌های اصلاحی و تربیتی و فعالیت در جلسات قرآنی و آموزشی تشویق کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، جلالی، مدیرکل نظارت بر زندان‌ها و بازداشتگاه‌های دادستانی کل کشور امروز، 16 شهریور در بازدید از زندان‌های داراب، لارستان، جهرم، مرودشت، آباده، اقلید و بوانات با زندانیان در زمینه مسائل قضایی، بهداشتی، رفاهی، فرهنگی و رعایت حقوق شهروندی گفت‌وگو و کلیه مشکلات و درخواست‌های آنان را بررسی و مکاتبات و تقاضاهای آنان را جمع‌آوری کرد.

وی همچنین زندانیان را به استفاده مفید از ایام حبس جهت پرورش فکر و اصلاح رفتار و شرکت در برنامه‌های اصلاحی و تربیتی و فعالیت در جلسات قرآنی و آموزشی تشویق کرد.

مدیرکل نظارت بر زندان‌ها و بازداشتگاه‌های دادستانی کل کشور ضمن قدردانی از دادستان لارستان و اظهار رضایت کلیه زندانیان این حوزه از رسیدگی به مشکلات قضایی آنان تأکید کرد: دیگر حوزه‌های قضایی نیز با افزایش حضور خود، مشکلات زندانیان حوزه مربوطه را مرتفع کنند.  

در پایان این بازدید جلالی ضمن شایسته دانستن اقدامات در حوزه فرهنگی، از خدمات ارزنده و خالصانه و پیگیری مشکلات قضایی زندانیان توسط رئیس و کارکنان زندان لارستان و اظهار رضایت حداکثری زندانیان قدردانی کرد.

اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های فارس هم هدف از حضور بازرسین قوه قضائیه از زندان را بررسی و نظارت بر نحوه خدمت‌رسانی و بررسی معضلات و مشکلات قضایی زندانیان و رعایت حقوق شهروندی دانست و افزود: کلیه درخواست‌ها جمع‌آوری و دستورات لازم صادر خواهد شد.

وی از زحمات مجموعه قضایی شهرستان‌های داراب و زرین دشت، به لحاظ تعامل خوب و توجه به مجموعه زندان و حل مشکلات زندانیان قدردانی کرد و گفت: تمامی مشکلات و موارد توسط دادستان شهرستان به صورت ویژه بررسی و مرتفع می‌شود و از این لحاظ در این شهرستان مشکلی وجود ندارد.

ابراهیمی افزود: یکی از دلایل گرایش زندانیان این شهرستان به جرم مشکلات اقتصادی و بیکاری است و از مسئولان قضایی، اعطای تسهیلات قضایی به زندانیان را خواستار شد.

یادآور می‌شود، مدیرکل نظارت بر زندان‌ها و بازداشتگاه‌های دادستانی کل کشور در بازدید از زندان‌های اقلید، آباده و بازداشتگاه بوانات چهره به چهره مشکلات زندانیان را بررسی و دستورات لازم صادر کرد.

انتهای پیام
captcha