دادستان جدید پیرانشهر معرفی شد
کد خبر: 4000053
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

دادستان جدید پیرانشهر معرفی شد

طی مراسمی از اقدامات ارزنده سعید خدائی تجلیل به عمل آمد و مجتبی محمودی به‌ عنوان دادستان جدید پیرانشهر معارفه شد.

ارسالی امروز ا دادستان جدید پیرانشهر معرفی شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حسین مجیدی، دادستان ارومیه، سوم مهرماه، در مراسم تودیع و معارفه دادستان پیرانشهر، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس  را تبریک گفته و از دلاوری‌های مردان و زنان این مرز و بوم در حفظ اسلام و خاک وطن تجلیل به‌عمل می‌آوریم و پیرانشهر مظهر ایثار و فداکاری‌های بسیاری بوده و شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود: دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم وظیفه خطیر احقاق حق را بر دوش دارد و هر جا که تعدی به حقوق مردم و بیت‌المال صورت پذیرد باید با قاطعیت وارد میدان شده و بدون خط قرمز با مرتکب یا مرتکبین برخورد قاطع و سریع داشته باشد.

مجیدی بیان کرد: یکی از شاخصه‌های اساسی دادستان مردمی بودن، در کنار مردم و برای مردم بودن است و ما باید شکرگزار این نعمت بوده و در راه انجام وظیفه با تمام توان و کسب رضایت الهی تلاش کنیم .

وی ادامه داد: از دادستان جدید پیرانشهر درخواست می‌شود در حوزه امنیت  که برای حفظ آن خون‌های بسیاری تقدیم انقلاب شده مماشات نورزیده و با کسانی که به آرامش و امنیت مردم را تهدید می‌کنند با قاطعیت برخورد کند.

دادستان ارومیه تصریح کرد: دوره ریاست معظم جدید قوه قضائیه دوره ورود به تحول و تعالی دستگاه قضایی بوده و متعالی شدن دستگاه قضایی، احقاق حقوق مردم  است و لازمه این تحول آسیب شناسی بوده و برای نیل به این مهم دادستان باید میدانی عمل کند و با شناسایی چالش‌ها تمام همت خود را برای رفع این چالش‌ها به‌کار بندند.

انتهای پیام
captcha