تضمین امنیت پایدار؛ کارکرد اصلی نیروهای مسلح
کد خبر: 4003298
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
نماینده ولی‌فقیه در لرستان مطرح کرد؛

تضمین امنیت پایدار؛ کارکرد اصلی نیروهای مسلح

نماینده ولی‌فقیه در لرستان کارکرد اصلی نیروهای مسلح را تضمین امنیت پایدار و آرامش دانست و گفت: نیروهای مسلح ما برترین نیروهای مسلح جهان هستند.

تضمین امنیت و آرامش؛ کارکرد اصلی نیروهای مسلحبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، امروز، ۱۷ مهرماه در صبحگاه نیروهای یگان ویژه لرستان با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: پرسنل نیروی انتظامی با داشتن روحیه قوی و پولادین، پشتیبان قوی در دفاع از نظام اسلامی بوده و هستند‌.

وی با اشاره به اینکه بر خود می‌بالیم که در مجموعه نیروی انتظامی، جوانان سالم و مؤمنی وجود دارند که در مقابل زورگویان عالم، هنجارشکنان و کسانی که بر ضد امنیت هستند، ایستادگی می‌کنند، افزود: اگر اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) سربازان و جانبازانی نداشتند تا بتوانند نظام اسلامی که آرزویشان بود را ایجاد کنند، اما امروز خداوند نعمت رهبری و نیروهای مسلح قوی برای ترویج و اشاعه فرهنگ غنی اسلامی را به ما اعطا کرده است.

شاهرخی با تأکید بر اینکه امروز افسران نیک‌سیرت در نیروی انتظامی وجود دارند که جزء برترین‌های جهان هستند، افزود: مردم لرستان که به غیرت، تعصب، دفاع از دین و حب اهل‌ بیت(ع) شهرت دارند به وجود نیروهای مسلح و تجهیزات آنان افتخار می‌کنند، چراکه نیروهای مسلح تضمین‌کننده امنیت کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تأکید بر اینکه شهدا امروز به ما پیام می‌دهند و باید به پیام شهدا عمل کنیم، اضافه کرد: پیام شهدا این است که از گذشته پشیمان نباشید و بدون واهمه مسیر را ادامه بدهید تا امنیت پایدار بر کشور ایجاد شود، کمااینکه ارتقای فرهنگی و پیشرفت اقتصادی ما مرهون امنیتی است که توسط نیروهای مسلح حاصل شده است.

وی امنیت را پایه و اساس توسعه و پیشرفت جوامع دانست و با اشاره به اینکه عظمت هر کشوری به داشتن نیروهای مسلح قوی و مقتدر است، افزود: با تکیه بر ظرفیت‌های داخل و با بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص باید سرنوشت نیکویی را برای کشور رقم بزنیم.

انتهای پیام
captcha