مسئولان به قضاوت افکار عمومی و دادگاه الهی توجه کنند
کد خبر: 4004128
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

مسئولان به قضاوت افکار عمومی و دادگاه الهی توجه کنند

امام‌جمعه زنجان تأکید کرد: مسئولان در دوران خدمت، قضاوت افکار عمومی و دادگاه عدل الهی را مد نظر قرار دهند و رضای پروردگار در اولویت آن‌ها باشد.

مسئولان به قضاوت افکار عمومی و دادگاه الهی توجه کنندبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، ۱۹ مهرماه در آئین تودیع و معارفه استانداران زنجان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: انسان‌ها به‌ویژه در دوران مسئولیت باید در دو دادگاه پاسخگو باشند که یکی دادگاه عدل الهی و دیگری قضاوت افکار عمومی است و باید در وهله اول رضایت پروردگار را مد نظر قرار دهند.

وی به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان اشاره و تعداد شهدای تقدیم شده از دیار زنجان را نشان از ارادت مردم به انقلاب اسلامی دانست و افزود: به لطف پروردگار، همواره شاهد همدلی مردم استان در سایه دلدادگی به امام حسین (ع) طی ادوار مختلف بودیم. مهم‌تر از همه اینکه مردم زنجان در مقابل توطئه‌های مختلف، بصیرت خود را نشان داده‌اند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مردم زنجان همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب جزو اولین‌ها و خط شکنان بودند، ابراز کرد: حضور مردم در حمایت از انقلاب و آرمان‌های امام راحل، گویای وفاداری و ارادت مردم به این انقلاب است. امسال در انتخابات، شاهد حضور پرشکوه مردم در این صحنه مهم سیاسی بودیم تا مُهر تاییدی بر این مدعا باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم زنجان از آغازین روزهای شیوع کرونا به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و رزمایش‌های کمک مومنانه را به راه انداختند، یادآور شد: در ایام کرونا، مردم زنجان نشان دادند به حرف بزرگان خود گوش می‌دهند و شاهد بودیم بیشترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این منطقه وجود داشت که نمونه بارز آن برگزار نشدن دسته حسینیه اعظم زنجان بود.

خاتمی در ادامه با اشاره به انتخاب استاندار بومی برای استان زنجان، گفت: انتخاب دکتر افشارچی نشان از توان بالای نیروی انسانی استان داشته و امیدواریم در دوره جدید مدیریت، شاهد توسعه همه‌جانبه در استان باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تقدیر از مدیران و کارگزاران نظام در استان طی سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: امیدواریم استاندار جدید با انتخاب مدیران توانمند، زمینه موفقیت و توسعه استان را بیش از پیش فراهم کند.

خدابخش مرادی‌نافچی، معاون سیاسی‌امنیتی استاندار زنجان نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: زنجان پایتخت شور و شعور حسینی بوده و در عرصه‌های مختلف پیشرو است. طی سه سال گذشته در حوزه‌های مختلف، اقدامات بسیاری صورت گرفته است و امیدواریم این راه پرموفقیت ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام
captcha