تبعیض در دولت اسلامی جایی ندارد
کد خبر: 4004139
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰

تبعیض در دولت اسلامی جایی ندارد

وزیر کشور گفت: ما در نقطه جهش قرار داریم و به کوری چشم دشمنان دست در دست هم برای تحقق دولت اسلامی گام برمی‌داریم. در دولت اسلامی تبعیض، رشوه و فساد نیست و همدلی در رأس امور قرار داشته و مسئول، خادم مردم است.

تبعیض در دولت اسلامی جایی نداردبه گزارش ایکنا از زنجان، احمد وحیدی، وزیر کشور 19 مهرماه در مراسم تودیع و معارفه استانداران زنجان،  اظهار کرد: دشمن تلاش دارد که ما را به چیز دیگری مشغول کند و توطئه‌های زیادی صورت می‌گیرد. توطئه‌های فرهنگی و اجتماعی، جنگ رسانه‌ای و اقتصادی و همه این موارد برای منحرف کردن از مسیر اعلی است. مردم ایران در مسیر خود مستحکم ایستاده است و مردم ظهور را با همه وجود خود می‌طلبند و در این راه شهید می‌دهد و این ایستادگی مردم ایران در مقابل تحریم‌ها و فشارها بی‌نظیر و بهت‌آور است و برای ذهن‌های مادی قابل تحلیل نیست.

وی تصریح کرد: همه دشمنان ایستاده‌اند تا ملت را از پای درآورند اما ملت غیور ایران از پس همه فشارها برآمده و در این دوره از انتخابات، مردم تصمیم گرفتند به فردی رأی دهند که حرفش این بود که ما احتیاجی به غرب نداشته و خودمان با عنایت الهی راه خود را پیش می‌بریم و این نقطه عطف مهمی است.

وزیر کشور با بیان اینکه مردم نشان دادند که جنگ دشمن موثر نبود، افزود: ملت تصمیم خود را گرفته و بار دیگر نشان دادند که عزم آن‌ها بر تحقق آرمان‌های انقلاب و این مکتب الهی بوده و این مسئولیت برای مسئولان بسی سنگین است و باید خواست ملت را در عمل، تحقق عینی ببخشند تا ملت در این جنگ به پیروزی نهایی رسیده و دشمن نیز ناامید شود.

وی با اشاره به اینکه کشور در شرایط حساسی قرار داشته و جنگ از میانه خود فراتر رفته و به نزدیکی قله رسیده و ما محکوم به پیروزی هستیم، ابراز کرد: مسیر ظهور یعنی گذر از این گردنه‌ها و امروز ما در این نقطه قرار داریم و با پشتیبانی مردم این گردنه‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

وحیدی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در جایگاه خدمت‌گزاری قرار گرفته است، گفت: باید نشان دهیم که می‌توانیم بر دشمن خبیث پیروز شویم و این مفهوم و اراده باید در تک‌تک جغرافیای مقدس تجلی یابد و زنجان با افتخارات بلند و ارزش‌های ناب خود باید در میدان محلی برای تجلی این اراده باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ماییم و این میدان، اظهار کرد: تغییر مدیریتی فضایی برای بهره‌مندی از ایده‌های جدید است. استان زنجان ظرفیت بسیار بالایی داشته و مدیران باید به آن توجه کنند. این استان می‌تواند در سلسله مسائل گوناگون الگو باشد و مسئولان باید مواردی چون اقتصاد دانش‌بنیان را مدنظر قرار دهند؛ چراکه استان در این زمینه ظرفیت خوبی دارد.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه مسئولان استان باید تصمیم بگیرند تا در حوزه ریشه‌کنی فساد اداری الگو شوند، گفت: با اتخاذ چنین تصمیماتی، اتفاقات بزرگی رخ داده و بسیاری از مشکلات استان رفع می‌شود. در دولت جدید باید به این موارد توجه شده و این موارد محقق شود.

وی زنجان را که در کشور به نام پایتخت شور و شعور حسینی مشهور است را لقب شایسته این خطه عنوان کرد و گفت: شهید شهریاری اسطوره این استان است و باید مقام شامخ شهدا را گرامی داشت. تلاش‌های استاندار قبلی زنجان برای توسعه ستودنی است.

وحیدی با اشاره به اینکه در سال‌های بعد از انقلاب، اقدامات زیادی انجام شده است، اظهار کرد: ما در نقطه جهش قرار داریم و به کوری چشم دشمنان دست در دست هم برای تحقق دولت اسلامی گام بر خواهیم داشت. در دولت اسلامی تبعیض، رشوه و فساد نیست و همدلی در راس امور قرار داشته و مسئول، خادم مردم است. در این دولت همه به دنبال کار و تلاش باید باشند و تنبلی جایی در این دولت نباید داشته باشد. باید به‌ دنبال ارتقای بهره‌وری بوده و حافظ منابع‌طبیعی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با تحقق این موارد قطعاً شاهد جامعه اسلامی به شکل تمام‌عیار خواهیم بود. پس باید با گام بلند به تحقق تمدن اسلامی کمک کنیم و این‌ها دور از دسترس نیست و با همدلی می‌توان به آن رسید.

انتهای پیام
captcha