رئیس جدید دادگستری اشنویه معرفی شد
کد خبر: 4004727
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸

رئیس جدید دادگستری اشنویه معرفی شد

طی مراسمی حجت‌الاسلام مهدی رضایی، امروز، 21 مهرماه به‌عنوان رئیس جدید دادگستری اشنویه معرفی شد.

رئیس جدید دادگستری اشنویه معرفی شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی، رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی، 21 مهرماه، در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری اشنویه، اظهار کرد: همیشه بر اجرای عدالت در همه بخش‌های قضایی تاکید داریم و امنیت زیربنای توسعه همه بخش‌ها است و دستگاه قضایی برای توسعه عدالت و امنیت از همه ظرفیت‌های موجود استفاده خواهد کرد.

وی افزود: تعامل همه مجموعه‌ها و اقدامات به موقع مجموعه‌های قضایی در استان سبب تحکیم و احساس امنیت شده و از تلاش گسترده مجموعه قضایی اشنویه قدردانی کرده و برتلاش مسئولان بر خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم تاکید می‌کنم زیرا مردم پرچم‌دار حکومت و اساس انقلاب اسلامی هستند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: معاملات املاک در استان غالبا بدون معیارهای قانونی انجام می‌شود که باید در این روند بازنگری و روال قانونی اعمال شود و با توجه به کثرت پرونده‌های قضایی در تخریب انفال و منابع ملی، حوزه شهرداری و ساخت و سازها نیز آموزش مهارت‌های رفتاری و کنترل خشم  باید در برنامه متولیان فرهنگی قرار گیرد.

عتباتی بیان کرد: برای کمک به اهداف قضایی در حال حاضر هسته‌های جهادی بخشایش در استان فعال شده و از همه ظرفیت‌های مردمی و اداری برای این طرح استفاده خواهد شد تا شاهد کاهش جرایم و پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی استان باشیم.

در پایان از زحمات نادرعلیزاده، رئیس سابق دادگستری سلماس تشکر و قدردانی و حجت‌الاسلام مهدی رضایی به‌عنوان رئیس جدید دادگستری سلماس معرفی شد.

انتهای پیام
captcha