تفرق در اجرای برنامه‌های فرهنگی مانع تاثیرگذاری آنها می‌شود
کد خبر: 4004797
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰

تفرق در اجرای برنامه‌های فرهنگی مانع تاثیرگذاری آنها می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: نباید اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر با اختلاف و تفرق اجرا شود چرا که  تفرق در اجرای برنامه‌های فرهنگی باعث آسیب به مباحث فرهنگی و عدم تأثیرگذاری آنها خواهد شد.

تفرق در اجرای برنامه‌های فرهنگی مانع تاثیرگذاری آنها می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، ۲۱ مهر در جلسه هماهنگی امور فرهنگی ارومیه اظهار کرد: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی هر شهر محسوب می‌شود که ترویج و تبلیغ حضور مردم و مسئولان در آن اهمیت زیادی دارد.

 وی با بیان اینکه باید برنامه‌های فرهنگی با وحدت رویه در شهرها برگزار شود، افزود: در مباحث کلان فرهنگی باید وحدت رویه اساس کار متولیان فرهنگی در هر شهر باشد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: نباید اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر با اختلاف و تفرق اجرا شود چرا که  تفرق در اجرای برنامه‌های فرهنگی باعث آسیب به مباحث فرهنگی و عدم تأثیرگزاری آنها خواهد شد.

وی عنوان کرد: امروزه با تمرکز بر روی موضوعات فرهنگی می‌توان بر روی سایر موضوعات اجتماعی نیز تاثیرگذار گذاشت چرا که امروزه با استفاده از برنامه‌های فرهنگی می‌توان به زیبایی مردم را نسبت به تاثیرات آسیب‌های اجتماعی آگاه ساخت.

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha