بهره‌مندی ۶۱ درصد جمعیت آذربایجان غربی از خدمات بیمه سلامت
کد خبر: 4004800
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱

بهره‌مندی ۶۱ درصد جمعیت آذربایجان غربی از خدمات بیمه سلامت

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: بیش از ۲ میلیون و ۶۰ هزار نفر برابر با ۶۱ درصد جمعیت آذربایجان غربی در قالب پنج صندوق تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

بهره‌مندی ۶۱ درصد جمعیت آذربایجان غربی از خدمات بیمه سلامتبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، فریده جعفری، مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی، ۲۱ مهر  در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان اداره بیمه سلامت مهاباد اظهار کرد: بیش از ۲ میلیون و ۶۰ هزار نفر برابر با ۶۱ درصد جمعیت آذربایجان غربی در قالب پنج صندوق شامل روستاییان، بیمه سلامت همگانی، کارمندان ادارات و نهادهای دولتی، صندوق بیمه ایرانیان و سایر اقشار تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

وی افزود: بیمه سلامت از سال ۱۳۹۳ آغاز شده و در کنار صندوق‌های بیمه تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح موجب شده تا با اجرای آن آحاد مختلف جامعه و به خصوص نیازمندان از خدمات مناسب بهداشتی و درمانی بهره‌مند شوند.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد ساختمان‌های بیمه سلامت در استان استیجاری هستند، ادامه داد: کلنگ‌زنی ساختمان اداری بیمه سلامت در مهاباد با تامین اعتبار، زمین و هزینه احداث با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال انجام شده که امید است طی موعد مقرر افتتاح شود.

وی بیان کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و زیربنای ۳۰۰ مترمربع در دو طبقه احداث و در مدت زمان کمتر از یک سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار مهاباد هم در این مراسم گفت: تمام مسوولان و نهادهای مرتبط همکاری لازم را برای اتمام به موقع این ساختمان و امکان خدمات رفاهی بهتر به بیماران انجام خواهند داد.

 

انتهای پیام
captcha