گازرسانی به ۱۰۷ روستای آذربایجان غربی
کد خبر: 4005104
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹

گازرسانی به ۱۰۷ روستای آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر در سطح استان یک هزار و ۵۳۹ روستا از نعمت گاز برخوردار بوده و عملیات گازرسانی به ۱۰۷ روستای استان در دستور کار قرار داشته و مراحل پایانی را طی می‌کند.

گازرسانی به ۱۰۷ روستای آذربایجان غربیعلیرضا شیخی، مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، در ارتباط با آخرین آمار گازرسانی به روستاهای استان اظهار کرد: در حال حاضر در سطح استان یک هزار و ۵۳۹ روستا از نعمت گاز برخوردار بوده و عملیات گازرسانی به ۱۰۷ روستای استان در دستور کار قرار داشته و مراحل پایانی را طی می‌کند.

وی افزود: دوری از شبکه و خط گاز طبیعی از مهمترین دلایل کندی گازرسانی به روستاهای استان است که در سه سال گذشته کار پیمان‌سپاری آنها انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی ادامه داد: هر چقدر فاصله از شبکه دورتر باشد هزینه‌های گازرسانی افزایش می‌یابد و این هزینه‌ها رقم بسیار بالاتری است که دولت به ازای گازرسانی به هر خانه در نظر گرفته است.

وی عنوان کرد: با تمام مشکلات پروژه‌های گازرسانی ارومیه، قوشچی، سیلوانا، سرو و نوشین‌شهر با جدیت در حال اجرا بوده و هیچ کدام از پروژه‌های استان متوقف نشده است.

شیخی تصریح کرد: پروژه‌های گازرسانی به روستاهای مرزی استان نیز در اولویت قرار داشته و سرعت گازرسانی به این روستاها نیز شتاب پیدا کرده است تا مردم در هر نقطه از استان از نعمت گاز برخوردار باشند.

انتهای پیام
captcha