دستگاه‌های مربوطه به وظایف خود در حوزه عفاف و حجاب عمل کنند
کد خبر: 4005367
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

دستگاه‌های مربوطه به وظایف خود در حوزه عفاف و حجاب عمل کنند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: تمامی دستگاه‌های مرتبط با بحث حجاب و عفاف طبق وظیفه خود با جدیت رعایت این موضوع را پیگیری کنند تا این فرهنگ در جامعه گسترش یابد.

تمامی دستگاه‌های مرتبط با جدیت رعایت حجاب وعفاف را پیگیری کنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه، امروز، 24 مهرماه در دیدار با فرمانده انتظامی و مرزبانی، رؤسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات، معاونین و مدیران، اظهار کرد: نیروهای نظامی و انتظامی جزو سرمایه‌های بزرگ ما هستند و یکی از مسئله‌های مهم در این مورد بالا بردن مباحث اخلاق و معنویت بین نیروهای نظامی و انتظامی است که بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: امنیت موجود در کشور و استان را مدیون حافظان نظم و انظباط این جامعه هستیم و پیام مقام معظم رهبری که فرمودند: «مسئله امنیت یکی از مسائل اولویت‌دار در کشور بوده، در سایه امنیت است که سایر مسائل را می‌توان حل کرد و آرامش را برای جامعه به ارمغان آورد» بیانگر اهمیت این موضوع است.

حجت‌الاسلام قریشی بیان کرد: مسئله حجاب و عفاف نیز بسیار مهم بوده و باید تمامی دستگاه‌های مرتبط با بحث حجاب و عفاف طبق  وظیفه خود با جدیت رعایت این موضوع را پیگیری کنند تا این فرهنگ در جامعه گسترش یابد.

سردار مسعود خرم‌نیا، فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار  افزود: فرمانده کل قوا، نیروی انتظامی را یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور برشمردند و هدف از تشکیل نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی ایران استقرار نظم، امنیت، تأمین آرامش، آسایش، نگهداری و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

خرم‌نیا تصریح کرد: کسانی که به عنوان مدیر و مقام برگزیده می‌شوند باید دلسوز مردم باشند و دغدغه‌ها و انتقادات مردم در خصوص حجاب و عفاف بسیار زیاد بوده و در شرایط کنونی می‌توان گفت در بمباران فرهنگی و حجاب و عفاف هستیم از این رو دستگاه‌های مرتبط وظیفه دارند به وظایف خود در این زمینه را به خوبی عملیاتی کنند.

یحیی حسین‌خانی، فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی هم در این دیدار، گفت: نیروهای مرزبانی به صورت شبانه‌روزی و مقتدرانه در حال محافظت از مرزهای استان هستند و در سال جاری کشفیات خوبی از سوی مرزبانی استان صورت گرفته و نسبت به سال گذشته شاهد کاهش تلفات انسانی در مرزهای استان در حوزه قاچاق هستیم.

انتهای پیام
captcha