فوت ۲۲ بیمار کرونایی در آذربایجان غربی
کد خبر: 4005549
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸

فوت ۲۲ بیمار کرونایی در آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ بیمار به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند که با احتساب آنها مجموع فوتی‌ها برابر با ۶ هزار و ۶۳۶ نفر است.

فوت ۲۲ بیمار کرونایی در آذربایجان غربیجواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۷۰ بیمار کرونایی در استان شناسایی شده که از این تعداد ۲۳۶ نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی افزود: همچنین در این مدت ۲۲ بیمار به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند که با احتساب آنها مجموع فوتی‌ها برابر با ۶ هزار و ۶۳۶ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر یک هزار و ۴۰۳ بیمار کرونایی در استان وجود دارد که این آمار نشان‌دهنده تداوم موج پنجم کرونا در آذربایجان غربی است.

وی با اشاره به تداوم واکسیناسیون کرونا در استان بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ هزار و ۱۰۵ دز واکسن کرونا تزریق شده که با اضافه شدن این آمار در مجموع دو میلیون و ۷۵۸ هزار و ۲۶۳ هزار دز واکسن کرونا تزریق شده است.

آقازاده در پایان تصریح کرد: در کنار مشارکت در واکسیناسیون عمومی نیاز است زدن ماسک و دوری از تجمعات جدی گرفته شود تا از ابتلای بیشتر به کرونا پیشگیری شود.

 

انتهای پیام
captcha