اختصاص قطعه ۱۲۵۰ متر مربعی در آرامستان جدید سردشت به نام شهدا
کد خبر: 4005561
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹

اختصاص قطعه ۱۲۵۰ متر مربعی در آرامستان جدید سردشت به نام شهدا

فرماندار سردشت گفت: یک قطعه هزار و ۲۵۰ مترمربعی از آرامستان «دروازه بهشت» این شهرستان به نام شهدای معظم اختصاص یافت.

اختصاص ۱۲۵۰ مترمربع از آرامستان «دروازه بهشت» سردشت به نام شهدابه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، اقصی نخشی‌پور، فرماندار سردشت، ۲۴ مهرماه در دیدار با کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه سردشت، اظهار کرد: با توجه به اینکه ظرفیت قبرستان‌ داخل شهر سردشت پر شده بود و باید مکان آن تغییر یابد اکنون آرامستان جدیدی با نام «دروازه بهشت» در خارج از شهر با فضای ۶ هکتاری برای دفن اموات در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به منزله بزرگداشت و حفظ حرمت و احترام برای یادگاران دفاع مقدس و اصحاب شهدا، یک قطعه هزار و ۲۵۰ مترمربعی از این آرامستان جدید به نام شهدای معظم تخصیص یافته است.

فرماندار سردشت ادامه داد: جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدای معظم دوران دفاع مقدس و سایر جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، ستارگان درخشان جامعه هستند و حفظ حرمت و احترام آنها بر همه ما واجب است.

وی تخصیص جایگاهی متمرکز جهت خاکسپاری از دست‌رفتگان ایثارگران و خانواده معظم شهدا را گامی مؤثر در ترویج فرهنگ شهادت دانست و بیان کرد: حفظ احترام جانبازان، ایثارگران و خانواده مکرم شهدا حرکتی ارزنده جهت پاسداشت مقام شهیدان و انتقال فرهنگ شهادت به نسل‌های آینده است.

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha