فرهنگسرای امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی راه‌اندازی شود
کد خبر: 4005889
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۸

فرهنگسرای امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی راه‌اندازی شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: فرهنگسرای تخصصی امر به معروف و نهی از منکر جهت استفاده عموم در ارومیه و سایر شهرستان‌ها راه‌اندازی شود.

فرهنگ‌سرای امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی راه‌اندازی شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام بهنام دل‌ریش، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی، روز گذشته، ۲۵ مهرماه در جلسه صحن علنی شورای شهر ارومیه اظهار کرد: در بیش از ۷۰ آیه قرآن کریم به صورت مستقیم و غیرمستقیم به موضوع مهم امر به معروف و نهی از منکر اشاره شده و امر به معروف و نهی از منکر ذخیره ارزشمندی است که بزرگی و شرافت را رقم می‌زند.

وی افزود: رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر مبارزه با منکر بی‌تفاوتی است چرا که منکر بی‌تفاوتی به عنوان بزرگترین درد انحطاط جامعه را رقم می‌زند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی ادامه داد: در نظر است تا به صورت محله‌محور و مسجدمحور با معرفی الگوهای برتر به سمت مقوله امر به معروف و نهی از منکر حرکت کرد و در این راستا ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیاز به حمایت دارد.

وی افزود: از جمله اقدامات برای توسعه این فرهنگ در جامعه این است که فرهنگ‌سرای تخصصی امر به معروف و نهی از منکر جهت استفاده عموم در ارومیه و سایر شهرستان‌ها راه‌اندازی و یکی از معابر شهر به نام امر به معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این جلسه گفت: شهرداری ارومیه به عنوان نهاد مردمی راه‌های دسترسی شهروندان جهت پیگیری و رفع مشکلات به مسئولان را سهل‌الوصول کند و در این مجموعه به تکریم ارباب رجوع و  پرسنل بازنشسته در بدنه شهرداری ارومیه نگاه ویژه شود.

حجت‌الاسلام محمد خلیل‌پور اضافه کرد: نبود امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، مرگ آن جامعه را رقم می‌زند.

خبرنگار: سمیرا محمدی

انتهای پیام
captcha