برگزاری مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن در آذربایجان غربی
کد خبر: 4006316
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

برگزاری مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن در آذربایجان غربی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از برگزاری مرحله نیمه‌نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان در ارومیه خبر داد.

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن در آذربایجان غربی برگزار شدحجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: مرحله نیمه‌نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش خواهران و برادران در ارومیه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود، افزود: در هر مرحله از این دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از نفرات برتر هر رشته تصویربرداری شده و سپس این فیلم‌ها برای داوری آثار به دبیرخانه مسابقات ارسال می‌شود.

مدیرکل اوقاف آذربایجان غربی ادامه داد: پس از برگزاری مرحله شهرستان و استانی این دوره از مسابقات 9 نفر از متسابقین آذربایجان غربی در رشته‌های حفظ کل و 20 جزء، قرائت، ترتیل و اذان به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند که روز گذشته کار تصویربرداری مسابقات این مرحله به صورت همزمان با سراسر کشور در استان نیز انجام شد.

وی در پایان تصریح کرد: افراد برگزیده در این مرحله به مرحله پایانی مسابقات راه خواهند یافت و امید است که در این دوره از مسابقات، متسابقین آذربایجان غربی جزء نفرات برتر باشند.

 

انتهای پیام
captcha