کارت شناسایی برای مسئولان هیئت‌های مذهبی صادر شود
کد خبر: 4006520
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

کارت شناسایی برای مسئولان هیئت‌های مذهبی صادر شود

مسئول امور بانوان شورای هیئت‌های مذهبی آذربایجان‌غربی گفت: صدور کارت شناسایی برای مسئولان هیئت‌های مذهبی، اختصاص قطعه‌ای در باغ رضوان برای مسئولان و اعضای هیئت‌های مذهبی و مداحان و تحت پوشش بیمه قرار گرفتن آن‌ها ازجمله درخواست بانوان هیئتی است. 

هیئت‌های مذهبی باید پرمحتواتر شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علیرضا بقایی، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی آذربایجان‌غربی، ۲۷ مهرماه در جلسه اعضای شورای هیئات مذهبی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در محرم امسال برای برگزاری مراسم مذهبی توسط ۴۰۰ هیئت مجوز صادر شد و در شب‌های محرم از ۱۹۶ هیئت با هدف رصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازدید به‌عمل آمد.

وی افزود: هیئت‌های مذهبی در ایام محرم امسال اقدامات معنوی و جهادی از جمله آزادی زندانیان، همکاری با ستاد کرونا در امر ضدعفونی کردن معابر، همچنین تهیه و توزیع اقلام بهداشتی برای هیئت‌ها را انجام دادند.

زهرا حبیبی، مسئول امور بانوان شورای هیئت‌های مذهبی آذربایجان‌غربی، نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش اجمالی از عملکرد هیئت‌های مذهبی بانوان تصریح کرد: صدور کارت شناسایی برای مسئولان هیئت‌های مذهبی، اختصاص قطعه‌ای در باغ رضوان برای مسئولان و اعضای هیئت‌های مذهبی و مداحان و تحت پوشش بیمه قرار گرفتن آن‌ها از جمله درخواست بانوان هیئتی است. 

عوض اسلامی، مدیر اجرایی شورای هیئت‌های مذهبی آذربایجان‌ غربی نیز در این جلسه گفت: باید تلاش کرد هیئت‌ها پر محتواتر شده و پرچم امام حسین(ع) و مکتب سیدالشهدا(ع) در کوچه پس کوچه‌های شهر و این استان مرزی افراشته شود.

اکبر ابوالفتحی، نائب‌رئیس دبیر شورای هیئت‌های مذهبی ارومیه هم اظهار کرد: نقاط ضعف و قوت شورای هیئت‌های مذهبی باید تا حد امکان برطرف شود و خواستار حمایت‌های همه جانبه از طرف تبلیغات اسلامی استان هستیم، شورای هیئت‌های مذهبی بازوی اجرایی سازمان تبلیغات اسلامی محسوب می‌شود بنابراین حمایت و تقویت این شورا امری لازم و ضروری است.

انتهای پیام
captcha