خادمین اهل سنت در حرم رضوی حضور داشته باشند
کد خبر: 4007678
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

خادمین اهل سنت در حرم رضوی حضور داشته باشند

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل سنت آذربایجان‌غربی گفت: خادمین اهل سنت هم باید در حرم رضوی حضور داشته و به‌عنوان خادم و خادمیار خدمت کنند زیرا امام رضا(ع) فقط متعلق به شیعه نیست و به تمام مسلمانان تعلق دارد.

ضرورت حضور خادمیاران اهل سنت در حرم امام رضا(ع)به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام عسگر فعال‌آذر، مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل سنت آذربایجان‌غربی، روز گذشته، دوم آبان‌ماه در جشن گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: تنها نعمتی که خدا به‌خاطر آن بر گردن بندگانش منت گذاشته وجود مقدس پیامبر(ص) بود و تمام نعمت‌های خدا در برابر این نعمت عظیم یعنی رسول‌الله(ص) بسیار ناچیز و اندک هستند و جز نبی(ص) هیچ موجودی نزد خدا ارج و قرب فراوانی ندارد. 

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل سنت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: خادمین اهل سنت هم باید در حرم رضوی حضور داشته و به‌عنوان خادم و خادمیار خدمت کنند زیرا امام رضا(ع) تنها متعلق به شیعه نیست و به تمام جهانیان تعلق دارد. 

وی گفت: فرهنگ ارتباط با امام رضا(ع) باید در بین عزیزان اهل سنت هم رواج و گسترش یابد زیرا مهر و محبت اهل‌بیت پیامبر(ص) در قلوب تمام مسلمانان از جمله اهل تشیع و تسنن وجود دارد و حب ایشان در دل شیعه و سنی مشترک است. 

حجت‌الاسلام فعال‌آذر در پایان تأکید کرد: در تمام امور دینی ما مشترک هستیم و شیعه و اهل تسنن نسبت به خاندان نبوت(ص) محبت یکسانی دارد.

انتهای پیام
captcha