دشمنان با منحرف ساختن جوانان کانون خانواده را متلاشی می‌کنند
کد خبر: 4012548
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

دشمنان با منحرف ساختن جوانان کانون خانواده را متلاشی می‌کنند

امام‌جمعه مهاباد گفت: نظام با استفاده از رسانه‌ها و فضای مجازی که در دسترس همگان است قصد دارند با منحرف کردن جوانان کانون خانواده‌ها را متلاشی و در نهایت به امنیت جامعه ضربه وارد سازند.

عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام‌جمعه مهاباد،  امروز ۲۱ آبان‌ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: دشمنان همواره برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران از همه ابزارها و روش‌های مختلف استفاده می‌کنند.

وی افزود: امروزه دشمنان نظام با استفاده از رسانه‌ها و فضای مجازی که در دسترس همگان است قصد دارند با منحرف کردن جوانان کانون خانواده‌ها را متلاشی و در نهایت به امنیت جامعه ضربه وارد سازند.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه منشا بسیاری از جرم و جنایت جامعه امیال جنسی افسارگسیخته است، ادامه داد: انحراف‌های جنسی و تحریک‌پذیری همواره به‌عنوان ابزاری برای توسط بر دشمنان و راهی برای نابودی آنها قلمداد شده و در دنیای امروز نیز به یکی از ابزار دشمنان تبدیل شده است.

وی بااشاره به اینکه خداوند برای کنترل امیال جنسی راهکار ارایه کرده است، بیان کرد: پاک‌دامنی و کنترل نگاه شهوت‌آمیز به جنس مخالف در کنار رعایت حجاب و عفت عمومی امنیت را به جامعه برگردانده و انحراف اخلاقی را به حداقل می‌رساند.

ماموستا امامی بااشاره به فرا رسیدن ۲۴ آبان و روز کتاب و کتاب‌خوانی اظهار کرد: بسیاری از شخصیت‌های بزرگ منطقه ما نویسندگان و شاعران و مترجمانی بودند که هم‌اکنون جزو مفاخر ملی ما محسوب می‌شوند.

وی همچنین بااشاره به معرفی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: امیدواریم مدیریت جدید کمبودهای درمانی و محرومیت در بخش سلامت به‌ویژه در جنوب استان را برطرف کند.

 

انتهای پیام
captcha