دولت انقلابی باید اقتصاد و معیشت را از مذاکره جدا کند
کد خبر: 4012556
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

دولت انقلابی باید اقتصاد و معیشت را از مذاکره جدا کند

امام‌جمعه پلدشت گفت: دولت انقلابی باید اقتصاد و معیشت را از مذاکره جدا کند و با انجام اصلاحاتی روند بهبود اقتصاد و معیشت را در داخل دنبال کند.

وحید طالبی امام جمعه پلدشتبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام وحید طالبی، امام‌جمعه پلدشت ۲۱ آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه پلدشت اظهار کرد: مسئله امامت بعد از توحید و نبوّت، مهم‌ترین موضوع در دین اسلام بوده و امامت جزء اصول دین است و مباحث مربوط به آن در ردیف مباحث توحید و نبوّت خواهد بود.

وی در خصوص مذاکرات هسته‌ای و الزامات آن افزود: آمریکایی‌ها برای رسیدن به‌ اهداف خود تنها سلاح تحریم‌ها را در دست دارند و از این طریق به دنبال رسیدن به‌خواسته‌های خود هستند، هدفی که در بازی امنیتی ـ نظامی طراحی‌ شده توسط محور عبری ـ عربی و غربی به دست نیاوردند.

امام‌جمعه پلدشت ادامه داد: دولت انقلابی باید اقتصاد و معیشت را از مذاکره جدا کند و با انجام اصلاحاتی روند بهبود اقتصاد و معیشت را در داخل دنبال کند، این موضوع باعث خواهد شد که از لحاظ روانی کارکرد اصلی تحریم‌ها از بین برود.

وی با اشاره به تعاملات سازنده ایران با همسایه‌ای که این روزها نمکدان می‌شکند، گفت: الهام علی‌اف ادعا کرده که چون قسمتی از جاده ترانزیتی نوردوز ایروان در محدوده قاپان –گوریس به‌طول چهار کیلومتر وارد جمهوری آذربایجان می‌شود، می‌تواند از کامیون‌داران عوارض و مالیات بگیرد.

طالبی با اشاره به مشکلات کشاورزان روستای بهلول‌آباد و روستاهای همجوار تصریح کرد: کشاورزان بهلول‌آباد و روستاهای هم‌جوار به شدت از لحاظ آب کشاورزی در مضیقه هستند، ۶ سال از آبیاری بارانی بهلول‌آباد می‌گذرد و طرح نیمه‌تمام مانده و کسی جوابگو نیست، ما در کنار نعمت بزرگ آب ارس هستیم اما مدیریت آب‌رسانی نداریم.

 

 

انتهای پیام
captcha