انتقاد امام‌جمعه میاندوآب از عدم انتخاب شهردار
کد خبر: 4012560
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

انتقاد امام‌جمعه میاندوآب از عدم انتخاب شهردار

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه چند ماه است میاندوآب شهردار ندارد، گفت: با این وجود ولی صدای کسی در نمی‌آید، شورای شهر باید درباره این موضوع پاسخ بدهد و ضروت دارد با شجاعت مطالبه‌گری کرد.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، ۲۱ آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تأکید بر ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم، باید اهل مطالعه و تحقیق و پژوهش باشیم، کشوری که سرانه مطالعه در آن پایین باشد، از توسعه عقب می‌ماند.

وی با بیان اینکه چند ماه است میاندوآب شهردار ندارد، افزود: با این وجود ولی صدای کسی در نمی‌آید، شورای شهر باید در این زمینه جوابگو باشد و لازم است شجاعت داشت و مطالبه‌گری کرد.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر توجه به تخصص، تعهد و تدین در انتخاب مسئولان ادامه داد: کسی که یک روز در وزارت کشور نباشد آیا می‌تواند استاندار باشد؟ کسی که در شهرداری نباشد آیا می‌تواند شهردار باشد؟ جواب مشخص است که حتماً چنین فردی نمی‌تواند مسئولیت در مجموعه‌ای که تخصص ندارد را بگیرد پس باید مراقب بود و کار را به صاحبش سپرد.

وی گفت: دشمن بر روی جوانان و نوجوانان ما برنامه‌ریزی می‌کند و لذا باید به این موضوع توجه داشته و مراقب باشیم و برای حل مشکل بیکاری جوانان چاره‌ای اندیشید.

 

انتهای پیام
captcha