وجود تفکر بسیجی موجب ارتباط ناگسستی ارکان نظام می‌شود
کد خبر: 4014457
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
امام‌جمعه اهل‌ سنت ارومیه:

وجود تفکر بسیجی موجب ارتباط ناگسستی ارکان نظام می‌شود

امام‌جمعه اهل‌ سنت ارومیه گفت: اگر تفکر بسیجی برگرفته از ایمان و اخلاص باشد، یک ارتباط ناگسستنی میان اجزا و تمامی ارکان نظام اسلامی به‌وجود می‌آید، چراکه ناشی از یگانگی افکار آنهاست.

ماموستا مامد کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا مامد کلشی‌نژاد، امام‌جمعه اهل‌ سنت ارومیه، ۲۸ آبان‌ماه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل‌ سنت ارومیه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج در ادوار مختلف دین مبین اسلام و پس از آن، جان‌فشانی کرده و در این راه از چیزی دریغ نکرد تا آرمان‌های دین مبین اسلام تحقق یابد.

وی افزود: بسیج برای سربلندی این سرزمین جان‌فشانی کرد و بنابراین گمان غلطی است که بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی دانسته، بلکه بسیج فهم درست اتحاد و انسجام مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافت و در ملل مسلمان رشد کرد.

امام‌جمعه اهل‌ سنت ارومیه ادامه داد: بسیج با هوشمندی امام خمینی(ره) و عدالت‌خواهی 12 میلیون انسان با ایمان به‌وجود آمد و ایشان با هوشمندی کامل، بسیج مستضعفان را تشکیل داد تا با تفکر بسیجی، روحی در کالبد نظام اسلامی احیا و با هرگونه پلیدی و با کم‌و‌کاستی‌های جامعه مبارزه کند.

وی بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌ها و هم‌گرایی میان مسلمانان، ضروری است که خواسته‌های آنان تحقق یابد و اگر تفکر بسیجی برگرفته از ایمان و اخلاص باشد، یک ارتباط ناگسستنی میان اجزا و تمامی ارکان نظام اسلامی به وجود می‌آید چرا که ناشی از یگانگی افکار آنها است.

ماموستا کلشی‌نژاد تأکید کرد: بی‌تردید تفکر بسیجی می‌تواند بسیاری از کارها را سهل‌تر حل‌وفصل کند بدون آنکه اختلافات تفرقه‌افکنانه به‌وجود آید و در این راستا نیز اختلاف‌نظر نیز در تمامی ادوار جامعه بشری وجود داشته و پیامبر(ص) این اختلافات را به عنوان رحمت معرفی کرده که تفکر بسیجی آن را اداره می‌کند.

وی گفت: تفکر بسیجی می‌تواند موانع و مشکلات و کمبودهای جامعه را رفع کند و اگر این تفکر در جامعه حاکم باشد، می‌تواند به محرومیت‌زدایی در جامعه کمک کند.

انتهای پیام
captcha