جهاد تبیین؛ راهکار مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان
کد خبر: 4014465
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

جهاد تبیین؛ راهکار مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان

امام‌جمعه پلدشت گفت: استکبار رسانه‌ای در صدد است با تحرکات و عملیات‌های مختلف با برهم ریختن سیستم عصبی جامعه قوای سه‌گانه و مسئولان کشور را از کار و اقدام‌های اساسی باز دارد و جامعه را به سمت التهاب و تنش سوق دهد و راهکار مقابله با این جریانِ جهاد تبیین است.

وحید طالبی امام جمعه پلدشتبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام وحید طالبی، امام‌جمعه پلدشت، ۲۸ آبان در خطبه‌های نماز جمعه پلدشت با اشاره به اهمیت تکریم علمای دین اظهار کرد: تکریم به معنی حرمت نگه داشتن و ارج نهادن است حال با توجه به عظمت مقام عالمان ربانی، لزوم تکریم ایشان امری بدیهی و اجتناب‌ناپذیر است و تکریم ایشان تکریم حضرت حق، انبیاء الهی و ائمه است.

 وی با اشاره به نگاه نو به فرهنگ در گام دوم انقلاب و الزامات آن افزود: در گام دوم انقلاب بازسازی ساختار و سازمان فرهنگ ضرورت دارد که اقتضای آن، داشتن نگاه نو، ارتقاء نگاه، احساس مسئولیت متصدیان فرهنگی و نخبگان و فعالان فرهنگی به مقوله فرهنگ و اعتقاد راسخ و باور عمیق به این نکته مهم است.

امام‌جمعه پلدشت ادامه داد: راز پیشرفت هر جامعه در دو نکته مهم بوده که یک  فرهنگ‌باوری برای حرکت درست و دو فرهنگ‌سازی است، و روح حاکم بر فرهنگ‌باوری و فرهنگ‌سازی در جامعه وابسته به محتوای انقلابی و متولیان انقلابی است. 

وی با اشاره به گذشت ۱۰۰ روز از آغاز به کار دولت سیزدهم عنوان کرد: امتیاز مهم و اساسی دولت کنونی نگاه‌های انقلابی و رویکرد‌های صحیح رییس جمهور و اعضای دولت در عرصه سیاست خارجی است و دولت سیزدهم در همین سه ماه نشان داده که دولت در میدان است و از روحیه و مدیریت جهادی برخوردار است.

 حجت‌الاسلام طالبی تصریح کرد: دشمن درصدد است نگذارد امید به وجود آمده در مردم به شرایط جدید پایدار بماند، استکبار رسانه‌ای در صدد است با این تحرکات و عملیات با برهم ریختن سیستم عصبی جامعه قوای سه‌گانه و مسئولان کشور را از کار و اقدام‌های اساسی باز دارد و جامعه را به سمت التهاب و تنش سوق دهد و راهکار مقابله با این جریانِ جهاد تبیین است.

 وی با اشاره به ضایعه درگذشت عالم جلیل‌القدر مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محسن مجتهد شبستری اظهار کرد: آن شخصیت انقلابی و علمی که از بنیان‌گذاران جامعه روحانیت مبارز و از مجاهدان راه علم و فقاهت بود با تلاش‌های مجاهدانه در راه تبلیغ معارف اهل بیت(ع) شاگردان بسیاری تربیت کرد.

 

 

انتهای پیام
captcha