بسیج برای خنثی‌سازی توطئه‌های اقتصادی دشمنان برنامه‌ریزی کند
کد خبر: 4014469
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

بسیج برای خنثی‌سازی توطئه‌های اقتصادی دشمنان برنامه‌ریزی کند

امام‌جمعه میاندوآب گفت: امروز دشمن بر روی مسائل اقتصادی برنامه‌ریزی می‌کند و لذا بسیج باید در این عرصه نیز ورود پیدا کرده و برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان متمرکز شود.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآببه‌گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب، ۲۸ آبان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج و بیان شاخصه‌های بسیج، اظهار کرد: اخلاص در عمل، خدامحوری، حضور همیشه در صحنه و در تمام میادین از جمله مهم‌ترین شاخصه‌های بسیج و بسیجیان است.

وی با تأکید بر اینکه امروز باید بسیج و روحیه بسیجی در تمام عرصه‌ها حاضر باشد، افزود: امروز دشمن بر روی مسائل اقتصادی برنامه‌ریزی می‌کند و لذا بسیج باید در این عرصه نیز ورود پیدا کرده و برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان متمرکز شود.

امام‌جمعه میاندوآب در ادامه این بخش از سخنان خود با اشاره به بازدیدی که اخیرا از یک کارگاه در میاندوآب داشته است، ادامه داد: متاسفانه برخی دستگاه‌ها با برخی خواسته‌ها سبب فراری شدن سرمایه‌گذاران می‌شوند در حالی که همان فرد در استانی دیگر با آسان‌ترین شرایط اقدام به کارآفرینی و اشتغال‌زایی می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید روحیه بسیجی، جهادی و انقلابی داشته و موانع و مشکلات را برطرف کنند، تصریح کرد: باید مانع از فرار سرمایه‌گذاران شد و دست به دست هم داد تا شاهد رونق اقتصادی و فرهنگی شهر و استان و کشور خود باشیم.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اشاره به گذشت ۱۰۰ روز از آغاز به کار دولت سیزدهم، اظهار کرد: دولت مردمی در این ۱۰۰ روز رویکرد سیاست خارجی موفق داشته و باعث آزادسازی بخشی از پول‌های بلوکه شده و این رویکرد سبب تسلیم قدرت‌های زیاده‌خواه نیز شده است.

وی با مثبت ارزیابی کردن رویکرد فرهنگی دولت سیزدهم و حضور میدانی رئیس جمهور و بررسی مسائل و مشکلات در سفرهای استانی از نزدیک، افزود: در کنار این مسائل، برخی موضوعات هستند که لازم است دولت سیزدهم بر روی آن متمرکز شده و به سرعت و با قاطعیت، گرانی‌های بی‌رویه و بی‌منطق را کنترل کند و این توقع و خواسته مردم است.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به افزایش قیمت خودرو توسط خودروسازان، تصریح کرد: دولت باید اقتدار خود را در مقابل ایران خودرو و سایپا نشان داده و این قیمت‌ها را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه در بخش مسکن قدم‌های مثبت و خوبی برداشته شده است، گفت: امروز اعتماد و امید مردم در جامعه افزایش یافته است و برای اینکه این امید روز به روز افزایش یابد، باید مسئولان انقلابی و جهادی شبانه‌روز تلاش کرده و به فکر تحقق وعده‌ها باشند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با تأکید بر پرهیز از دوصدایی و چندصدایی، تصریح کرد: نباید در مسائل مهم به‌خصوص مسائل اقتصادی شاهد دو و یا چندصدایی در کشور باشیم، دولت باید با اقتدار در این دوران به پیش رفته و مردم نیز قطعا از دولت خدمت‌گزار حمایت می‌کنند و پیشتیبان دولت مردمی هستند.

 

انتهای پیام
captcha