اجرای طرح «ارائه خدمات درمانی رایگان» در چالدران
کد خبر: 4018585
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

اجرای طرح «ارائه خدمات درمانی رایگان» در چالدران

فرمانده سپاه چالدران گفت: با هدف محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات رایگان به مردم ساکن در روستاهای دورافتاده و مرزی طرح «ارائه خدمات درمانی رایگان» در چالدران اجرا می‌شود.

ارائه خدمات درمانی رایگان در مناطق محروم سرهنگ قهرمان درستی، فرمانده سپاه چالدران، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: با هدف محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات رایگان به مردم ساکن در روستاهای دورافتاده و مرزی طرح «ارائه خدمات درمانی رایگان» در چالدران اجرا می‌شود.

وی افزود: در اجرای این طرح بنیاد علوی، علوم پزشکی و سپاه استان مشارکت داشته و در قالب این طرح گروهی از پزشکان متخصص و عمومی به مناطق محروم و مرزی این شهرستان اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه چالدران ادامه داد: خدماتی که پزشکان در حین اجرای این طرح به اهالی ارائه می‌دهند همگی به صورت رایگان بوده و هزینه درمان و داروهای اهالی مناطق مرزی و محروم نیز توسط بنیاد علوی و سپاه پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: تاکنون با اجرای طرح «ارائه خدمات درمانی رایگان» در چالدران یک میلیارد ریال توسط بنیاد برکت و از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) پرداخت شده است. تاکنون دو هزار نفر از ساکنین مناطق مرزی و محروم چالدران از خدمات پزشکی رایگان ارائه شده در قالب این طرح بهره‌مند شده و تا پایان سال تمام افراد ساکن در روستاهای مرزی و محروم این شهرستان از این خدمات بهره‌مند خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام
captcha