برگزاری همايش «مكتب انقلاب اسلامی، تمدن نوين اسلامی» در نقده
کد خبر: 4018688
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵

برگزاری همايش «مكتب انقلاب اسلامی، تمدن نوين اسلامی» در نقده

همايش «مكتب انقلاب اسلامی، تمدن نوين اسلامی» با حضور مسئول نمايندگی ولی‌فقيه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در حسينيه سپاه نقده برگزار شد.

علی متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، همايش «مكتب انقلاب اسلامی، تمدن نوين اسلامی» با حضور حجت‌الاسلام علی متين، مسئول نمايندگی ولی‌فقيه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، مسئولان و مجموعه پايوران سپاه نقده، ۱۴ آذر در حسينيه سپاه این شهرستان برگزار شد.

مسئول نمايندگی ولی‌فقيه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در این همایش با بیان اینکه در دنیا دو مکتب الهی و مکتب طاغوت وجود دارد، اظهار کرد: پیروان هر یک از این مکاتب براساس آموزه‌های این مکتب به سوی نور و ظلمت رهنمون می‌شود که در نتیجه پیروان مکتب الهی به سمت نورانیت و یاران مکتب طاغوت به سمت تاریکی قدم برمی‌دارند.

حجت‌الاسلام علی متین افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز برگرفته از مکتب الهی بوده که با هدف رهنمود انسان‌ها به سمت خداوند به عنوان منبع لایزال الهی شکل گرفت و با شکل‌گیری این انقلاب خط بطلان بر روی مکتب طاغوت کشیده شد.

وی ادامه داد: به واسطه شکل‌گیری انقلاب اسلامی شهدایی مانند شهید قاسم سلیمانی، شهید باکری، شهید حججی، شهید همت و بسیاری دیگر تربیت شدند که با شجاعت در برابر مستکبران جهان ایستاده و هرگز در برابر آنها تسلیم نشدند.

مسئول نمايندگی ولی‌فقيه در سپاه شهدای آذربایجان غربی عنوان کرد: همین شهدای امروزه الگوی بسیاری از جوانان ایرانی شده‌اند که عزمی جدی راه آنها را ادامه داده و سیره شهدا را سعی می‌کنند در زندگی جاری و ساری کنند.

وی خاطرنشان کرد: مکتب انقلاب اسلامی یک مکتب جهانی است که مرزها را درنوردیده و بر قلب انسان‌های آزاده می‌نشیند و برای این منظور است که امروزه مکتب جمهوری اسلامی ایران در بین مردم منطقه خواهان و طرفدار پیدا کرده است.

 

انتهای پیام
captcha