اجرای طرح «یکشنبه‌های رفع موانع تولید» در آذربایجان غربی
کد خبر: 4018691
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴

اجرای طرح «یکشنبه‌های رفع موانع تولید» در آذربایجان غربی

طرح «یکشنبه‌های رفع موانع تولید» با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری در آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به‌نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی ۱۴ آذر در بازدید از واحدهای تولیدی آذربایجان غربی که در قالب طرح «یکشنبه‌های رفع موانع تولید» در ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از مهمترین بازارهای هدف تولیدات استان می‌تواند شمال عراق باشد، اظهار کرد: باید برای رسیدن به این بازار مهم، بازاریابی مناسبی صورت گیرد.

وی پس از بازدید از کارخانه فرد آذربایجان «زمزم» ارومیه در نشستی با مسئولان این واحد و مدیران صنعتی و خدمات‌رسان آذربایجان غربی، اضافه کرد: این واحد تولیدی و واحدهای مشابه باید ظرفیت‌های صادراتی خود را شناسایی کرده و به صورت مدون در اختیار مسئولان قرار دهند تا در رایزنی‌های بین‌المللی استفاده شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به سفر آتی مدیریت ارشد استان با همراهی مدیران و فعالان صنعتی و تجاری به شمال عراق، بیان کرد: در این سفر می‌توان برای صادرات به این منطقه رایزنی‌های قابل توجهی انجام داد.

 معتمدیان با ابراز خرسندی از وضعیت مناسب این واحد تولیدی، ورود نقدینگی مربوط به تولیدات این گونه واحدها به استان را بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: باید منابع برای این استان جذب شود و تولیدکنندگانی که در استان‌های دیگر دفتر مالی دارند و همچنین بانک‌ها در این خصوص باید اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی تأکید کرد: منابع مالی بانک‌های آذربایجان غربی نیز محدود است و به همین علت، نقدینگی در استان با محدودیت مواجه می‌شود که برای رفع این تنگنا، همه ما باید تلاش کنیم.

 

انتهای پیام
captcha