مردم باید با صبوری به دولت سیزدهم فرصت دهند
کد خبر: 4019853
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

مردم باید با صبوری به دولت سیزدهم فرصت دهند

امام‌جمعه ارومیه گفت: دولت سیزدهم به تازگی روی کار آمده است و باید صبور بود و به دولت جدید فرصت داد و انتظار معجزه در این مدت کوتاه را نباید داشت.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه‌گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، امام‌جمعه ارومیه، ۱۹ آذرماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک روز پرستاران اظهار کرد: طبق روایات کسی که از یک بیماری نگهداری و پرستاری کند مانند یک نوزادی است که تمام گناهانش بخشوده و تازه به دنیا آمده است.

وی افزود: از مسئولان درخواست می‌شود به مشکلات پرستاران به‌ویژه تعرفه‌گذاری خدمات درمانی پرستاران رسیدگی کنند و نیز برای پرستاری بیماران در منازل نیز باید برنامه‌ریزی شود تا بیماران در خانه خویش از خدمات بهداشتی استفاده کنند تا هزینه زیادی در بیمارستان‌ها برای پرستاری این افراد صرف نشود.

امام‌جمعه ارومیه ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا روحیه ناامیدی را در جامعه ترویج و توسعه دهند که در این میان انشار اخبار منفی و دروغ در کشور نیز به ناامیدی مردم دامن می‌زند که باید از این اقدامات پرهیز کرد.

وی عنوان کرد: برخی رسانه‌ها تحلیل‌های دروغ و مغرضانه از حوادث مختلف در کشور ارائه می‌دهند تا مردم از حکومت اسلامی ناامید شوند چرا که آنها به خوبی به این موضوع واقف هستند در جامعه‌ای که امید نباشد هیچ اقدامی انجام نمی‌شود.

حجت‌الاسلام قریشی بیان کرد: مسئولان نهادهای فرهنگی باید وارد میدان شده و مانع فعالیت و تحلیل‌های دروغ و مغرضانه رسانه‌ها شوند و با جهاد تبیین اجازه ندهند برخی رسانه‌ها  اذهان مردم را مسموم کنند.

وی گفت: دولت سیزدهم به تازگی روی کار آمده است و باید صبور بود و به دولت جدید فرصت داد و انتظار معجزه در این مدت کوتاه را نباید داشت، در حال حاضر هر سه قوه مقننه، قضاییه و مجریه هم‌راستا با یکدگیر بوده و برای توسعه کشور تلاش می‌کنند.

 

انتهای پیام
captcha