برنامه‌ریزی فرهنگی نیازمند شناخت نیازهای فکری جامعه است
کد خبر: 4019858
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

برنامه‌ریزی فرهنگی نیازمند شناخت نیازهای فکری جامعه است

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: امروزه موضوعات فرهنگی از جمله دغدغه‌های مهم هر جامعه‌ای است که برای برنامه‌ریزی مناسب در این حوزه باید ابتدا نیازهای فکری جامعه را شناخت و بعد براساس فرهنگ و آداب و رسوم هر جامعه اقدام به تولید محتوای فرهنگی کرد.

ماموستا مامد کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا مامد کلشی‌نژاد، امام‌جمعه اهل سنت ارومیه، ۱۹ آذر امروز در خطبه‌های  نماز جمعه اهل‌ سنت ارومیه، اظهار کرد: در سطح کشور مسئولانی وجود دارد که با جان و دل برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند و در این راه از هیچگونه ترعیب و تهدیدها ترسی ندارند.

وی افزود: این افراد با روحیه انقلابی و وطن‌پرستی تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار می‌گیرند و باید در به‌کارگیری افراد در مناسب مختلف نیز افرادی با این خصوصیات انتخاب شوند.

امام‌جمعه اهل سنت ارومیه با تبریک ۱۹ آذر به عنوان سال‌روز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی ادامه داد: این شورا با توجه به اهداف و برنامه‌های که برایش در نظر گرفته شده است وظیفه خطیری در تعیین خط‌مشی‌ها و هدایت امور فرهنگی کشور دارد.

وی عنوان کرد: امروزه موضوعات فرهنگی از جمله دغدغه‌های مهم هر جامعه‌ای است که برای برنامه‌ریزی مناسب در این حوزه باید ابتدا نیازهای فکری جامعه را شناخت و بعد براساس فرهنگ و آداب و رسوم هر جامعه اقدام به تولید محتوای فرهنگی کرد.

ماموستا کلشی‌نژاد تصریح کرد: برای اجرای طرح‌های فرهنگی در جامعه باید از ظرفیت دانشگاه‌ها نیز استفاده شود تا آنها به صورت علمی و با تحقیق و پژوهش طرح‌هایی را ارائه دهند که جلوی نفوذ دشمن گرفته شود و جامعه به سمت گمراهی پیش نرود.

 

 

انتهای پیام
captcha