رسانه‌های غربی مطالبات مردم ایران را با انتشار مطالب دروغ به حاشیه می‌برند
کد خبر: 4023180
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹

رسانه‌های غربی مطالبات مردم ایران را با انتشار مطالب دروغ به حاشیه می‌برند

امام‌جمعه موقت میاندوآب گفت: امپراطوری رسانه‌ای غرب، مطالبات مردمی در ایران را با انتشار اخبار دروغ و هدف‌دار به حاشیه می‌برد ولی از تجمعات مردم در آمریکا و هم‌پیمانانش چیزی نمی‌گوید.

عادل گل حسینی امام جمعه موقت میاندوآب به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام عادل گل‌حسینی، امام‌جمعه موقت میاندوآب، سوم دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی این را بداند که اگر کوچکترین غلط و اشتباهی از او سر زند با پاسخ قاطع و کوبنده ایران اسلامی روبه‌رو خواهد شد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی جنگ ۲۲ و ۳۳ روزه را به یاد بیاورد که نتوانست در مقابل جبهه مقاومت که به تأسی از ایثارگری‌های ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادند، دوام بیاورد و شکست خورد.

امام‌جمعه موقت میاندوآب با بیان اینکه مقاومت در هر صورت پیروز است، گفت: مکتب ما و مقاومت برگرفته از مکتب حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و اهل بیت(ع) بوده و شکست در آن معنی ندارد.

وی با بیان اینکه هر بسیجی و هر فرد انقلابی در ایران اسلامی یک بمب اتم بر سر دشمنان این نظام اسلامی است، تصریح کرد: جوانان ما اجازه غلط اضافی به رژیم صهیونیستی نمی‌دهند و این اقتدار و پاسخ قاطعانه را در هدف قراردادن عین‌الاسد و موشک‌های نقطه زن نشان داده و در رزمایش پیامبر اعظم(ص)۱۷ نیز که اخیرا در خلیج فارس و دریای عمان برگزار شد، گوشه‌ای از این اقتدار و توانمندی‌های ایران اسلامی را نیز به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام گل‌حسینی به رویکرد رسانه‌ای دوگانه امپراطوری رسانه‌ای در مواجه با موضوعات مختلف اشاره کرد و افزود: امپراطوری رسانه‌ای غرب، مطالبات مردمی در ایران را با انتشار اخبار دروغ و هدف‌دار به حاشیه می‌برد ولی از تجمعات مردم در آمریکا و هم‌پیمانانش چیزی نمی‌گوید.

وی با اشاره به نزدیک بودن سالروز حماسه ۹ دی، تصریح کرد: حماسه‌ ۹ دی تجلی بصیرت مردم و میثاق امت با ولایت است، مردم در ۹ دی ۸۸، طومار فتنه ۸۸ و فتنه‌گران را در هم پیچیدند و بصیرت و بیداری و هوشیاری و گوش به فرمان ولایت بودن را به دشمن نشان دادند.

امام‌جمعه موقت میاندوآب با تأکید بر اینکه باید همواره هوشیار و بصیر و پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم، خاطرنشان کرد: راه سعادت ما در پیروی از ولایت است و این را بدانیم که باید همواره پاسدار حریم ولایت و خون شهدا باشیم.

وی همچنین بر لزوم حضور هوشمندانه نیروهای انقلابی در فضای مجازی، توجه به تعالیم دینی در نام‌گذاری فرزندان و نیز توجه به اصول و ملاحظات فنی و ایمنی در ساخت‌و‌سازها در سطح شهر تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha