امتحانات نیم‌سال اول حوزه علمیه امام علی(ع) سلماس حضوری است
کد خبر: 4024219
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱

امتحانات نیم‌سال اول حوزه علمیه امام علی(ع) سلماس حضوری است

معاون آموزش حوزه علمیه قرآنی امام علی(ع) سلماس از برگزاری امتحانات نیم‌سال اول سال تحصیلی 1401-1400 این حوزه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری خبر داد.

حجت الاسلام علی امینی معاون آموزش حوزه علمیه قرآنی امام علی (ع) شهرستان سلماسحجت‌الاسلام علی امینی، معاون آموزش حوزه علمیه قرآنی امام علی(ع) سلماس، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: امتحانات نیم‌سال اول سال تحصیلی حوزه علمیه برادران امام علی(ع) به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: برای برگزاری مطلوب امتحانات به‌صورت حضوری، تهمیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم اندیشیده شده و ضمن اینکه تمام برنامه و کلاس‌های درسی و قرآنی این حوزه ضمن رعایت موازین بهداشتی در طول برگزاری نیم‌سال اول با مشکلی مواجه نشده و توفیقات بهتری نیز از جمله برگزاری مسابقات قرآنی بین حوزه‌های علمیه امام حسین(ع) همدان و حاج شبازخان کرمانشاه، برگزاری مسابقات قرآنی و امتحانات قرآنی ماهانه بین طلاب حوزه نصیب‌مان شد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیچ مشکلی در این زمینه پیش نیامده است.

حجت‌الاسلام امینی بیان کرد: برای برگزاری امتحانات، سالن‌های امتحانات با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، در سالن حوزه و همچنین مسجد خاتم‌الانبیا حوزه نظر گرفته شده و طلابی هم که به هر دلیلی نمی‌توانند به‌صورت حضوری در مدارس خود امتحان دهند، می‌توانند جهت مهمان شدن به نزدیکترین مدرسه محل سکونت خود برای گذراندن امتحانات مراجعه کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه امام(ع) سلماس ادامه داد: ثبت موجه غیبت در امتحانات و شرکت در امتحانات جبرانی برای کسانی که نمی‌توانند در آزمون شرکت کنند مثل بیماری و مسائل حاد بعد از امتحانات ترم برای‌شان میسر خواهد بود و امتحانات از 13 تا 20 دی ماه در این حوزه علمیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha