خون‌های زیادی برای حفظ حجاب در ایران ریخته شده است
کد خبر: 4026934
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷

خون‌های زیادی برای حفظ حجاب در ایران ریخته شده است

امام‌جمعه میاندوآب گفت: برای این حفظ حجاب و حفظ چادرها، خون‌ها ریخته شده است و بانوان نباید به بهانه‌های واهی و مختلف چادر را کنار بگذارند.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب، ۱۷ دی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب اظهار کرد: باید مشخص کرد که در کدام جبهه و طرف هستیم، طرفدار حق یا طرفدار باطل هستیم.

وی با بیان اینکه باید از آثار و برکات این عزاداری‌های ایام فاطمیه در طول ایام سال بهره‌مند شویم، گفت: به گونه ای نباشد که بعد از گذشت دو یا سه روز از ایام فاطمیه در مجالس لهو و لعب و مجالسی که بر خلاف دستورات دین و اسلام است و فعل حرام انجام می گیرد، حاضر شویم.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به سال‌روز واقعه کشف حجاب و با تأکید بر اینکه بانوان باید به حفظ حجاب اهتمام داشته باشند، ادامه داد: برای این حفظ حجاب و حفظ چادرها، خون‌ها ریخته شده است و بانوان نباید به بهانه‌های واهی و مختلف چادر را کنار بگذارند.

وی با بیان اینکه باید بانوان محجبه و متدین به عنوان الگو و نمونه معرفی شوند، تصریح کرد: باید تمام نهادهای فرهنگی و مسئول مراقبت کنند چرا که برای این حجاب خون‌ها داده‌ایم.

وی با اشاره به چگونگی نابودی آندلس، افزود: دشمنان اسلام، آندلس را که تحت سیطره مسلمانان بود با ترویج بی‌حجابی، بی‌بند و باری و شهوت‌رانی و ایجاد اختلاف و تفرقه نابود ساختند و از بین بردند و لذا باید مراقب باشیم.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از حضور مردم و مسئولان در مناسبت‌هایی که در هفته گذشته پشت سر گذاشتیم، گفت: مردم در مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی، سالگرد شهادت شهید سلیمانی و شهید امانی و نیز برپایی مراسمات عزاداری فاطمیه، میثاق خود با ولایت دوباره نشان داده و در صحنه بودند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام
captcha