آمریکا به دنیال تضعیف هویت انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4026938
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷

آمریکا به دنیال تضعیف هویت انقلاب اسلامی است

امام‌جمعه پلدشت گفت: آمریکا می‌داند با تحریم، تضعیف فیزیکی، تحریم نظامی و جنگ سخت نمی‌تواند اندیشه انقلاب اسلامی را دچار تغییر کند، به‌همین دلیل بر روی تضعیف هویت انقلاب اسلامی تمرکز کرده است.

وحید طالبی امام جمعه پلدشت

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام وحید طالبی، امام‌جمعه پلدشت ۱۷ دی در خطبه‌های نماز جمعه پلدشت با اشاره به اجرای طرح استعماری حذف حجاب به دست رضاخان در  سال ۱۳۱۴ اظهار کرد: هدف استکبار تسلط بر جوامع مسلمان از طریق اشاعه فساد و فحشاء است و امروز پشت سر موج بدپوششى و بدحجابى، توطئه و تلاش دشمن به‌خوبى دیده مى‌شود.

وی افزود: امروز به اذعان غربی‌ها على‌رغم موج سنگین اسلام‌هراسى و اسلام‌ستیزى، موج انتخاب حجاب فوق‌العاده زیاد است و به‌طور متوسط روزى ۱۰ نفر محجبه مى‌شوند كه بسیارى از این افراد، زنان فرهیخته و اقشار تحصیل‌كرده هستند.

امام‌جمعه پلدشت ادامه داد: با وجود تخریب گسترده علیه حجاب و عفاف، موج حجاب‌خواهى زنان در غرب، واقعیتى غیرقابل انكار است، تصویب قانون منع حجاب در كشور به‌اصطلاح مهد دموكراسى، یعنى فرانسه تنها یكى از اقرارهاى عملى نظام سرمایه‌دارى به این حركت به‌شدت رو به رشد زنان در غرب است.

وی با تأکید بر آوردگاه جنگ اراده‌ها در فضای مجازی و لزوم مقابله هوشمندانه تصریح کرد: هشدار رهبر حکیم انقلاب اسلامی برای سلب اراده از قدرت مجازی دشمن و خنثی‌سازی یا کم‌اثرکردن نفوذ سایبر غرب، سه روش را برای این جنگ خاص تداعی می‌کند که شامل تسریع در راه‌اندازی شبکه‌ ملی اطلاعات، تقویت بسترهای ارائه خدما و ارتقای سواد رسانه‌ای در سطح افکار عمومی است.

حجت‌الاسلام طالبی با اشاره به چهارچوبی برای تحلیل مواجهه ایران و آمریکا اظهار کرد: نزاع بین ایران و آمریکا یک نزاع هویتی است، به‌همین جهت در ۴۳ سال گذشته آمریکا فهمیده که تحریم، تضعیف فیزیکی، تحریم نظامی و جنگ سخت نمی‌تواند اندیشه انقلاب اسلامی را دچار تغییر کند و به‌همین جهت هم‌زمان و در یک رویکرد مبنایی از گذشته تا به‌امروز و با شیوه‌های مختلف، در دهه‌های گذشته با شیوه‌های قدیمی‌تر و امروز با شیوه‌های جدیدتر همه تمرکزش را بر روی تضعیف هویت انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرده است.

 

انتهای پیام
captcha