هدف دشمن نشان دادن یک چهره خشن از اسلام است
کد خبر: 4026953
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹

هدف دشمن نشان دادن یک چهره خشن از اسلام است

امام‌جمعه اهل سنت ارومیه گفت: گروه تروریستی داعش، گروهی خشن بودند که خواهان خشن جلوه دادن اسلام بوده و می‌خواستند این موضوع را در بین مردم القا کنند که این دین نمی‌تواند بشریت را به کمال و آزادی برساند.

ماموستا مامد کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیه

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا مامد کلشی‌نژاد، امام‌جمعه اهل سنت ارومیه، ۱۷ دی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهل‌ سنت ارومیه با تبریک و تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اظهار کرد: آنان به عنوان الگوها و سردم‌داران جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی و ناجی جوامع، ادیان و مکاتیب مختلف مطرح بودند.

وی تصریح کرد: همه در خاورمیانه و در کشورهای همجوار شاهد ظلم و فجایع بسیار استکبار جهانی بودند و حتی در تصور نیز نمی‌گنجید که ارتش‌های متجاوز با رهبری آمریکا همه آحاد و مکاتب را مورد تجاوز قرار داده و به کسی رحم نکنند و این هنگام، هیچ امیدی به مجامع بین‌المللی برای نجات آنان نیز نبود تا این ملت‌های مظلوم بتوانند در کشور خود تصمیم گرفته و دولت تشکیل دهند و سرنوشت خود را رقم بزنند.

امام‌جمعه اهل‌ سنت ارومیه گفت: در این راستا سربازی به نام حاج قاسم که تربیت شده در مکتب اسلام و امامین انقلاب بوده و آن عقبه فکری و عقیدتی که از دوران جنگ هشت ساله داشت، گروهی را برای نجات جامعه مورد تجاوز گرفته تشکیل داد تا بتواند اندکی از آلام آنها را کاهش دهد.

وی افزود: حاج قاسم این تفکر را در بین مبازان جان بر کف احیا کرد که اگر با دشمن مبارزه شود، خداوند متعال نیز توفیق و نصرت داده و می‌توان کشور خود را اداره کرد و متجاوزان جایگاهی در منطقه ندارند.

ماموستا کلشی‌نژاد با اشاره به اینکه سردار سلیمانی معادلات را به هم زد و این موضوع برای آمریکا سخت و دشوار بود اظهار کرد: حاج قاسم، سیاست و برنامه‌های منطقه‌ای دشمن را به هم زد تا آنها نتوانند به اهداف شوم خود دسترسی داشته باشند چون آنها برای ماندن آمده بودند.

وی افزود: گروه تروریستی داعش، گروهی خشن بودند که خواهان خشن جلوه دادن اسلام بوده و می‌خواستند این موضوع را در بین مردم القا کنند که این دین نمی تواند بشریت را به کمال و آزادی برساند.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه بیان کرد: سردار سلیمانی پوزه آنها را به خاک مالید و آمریکا هم اکنون در حال خارج شدن از منطقه است و حتی مردم کشورهای هم‌جوار به این نتیجه رسیده‌ و در حال اعلام در محافل خود هستند که آمریکا جایگاهی در بین مردم ندارد و باید به خانه و کاشانه خود بازگردند.

 

انتهای پیام
captcha