مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شیراز تغییر کرد
کد خبر: 4028236
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شیراز تغییر کرد

طی مراسمی از از زحمات بیش از 10 ساله حجت‌الاسلام والمسلمین جواد نیری ثابت قدردانی و حجت‌الاسلام نیکخو به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شیراز معارفه شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شیراز، تکریم و معارفهبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم تکریم و معارفه مسئول سابق و جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شیراز امروز، 22 دی‌ماه در محل این دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های فارس در این مراسم گفت: این رفت و آمدها و تغییر و تحول‌ها جزو ذات دنیاست.

وی ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام نیری طی سال‌ها فعالیت در نهاد رهبری دانشگاه شیراز بیان کرد: قریب نیمی از عمرم ایشان را می‌شناسم و با یکدیگر همکاری و رفاقت داشتیم.

مقامی با بیان اینکه نهاد رهبری دانشگاه شیراز جزو نهادهای موفق در سطح استان و کشور بوده است، گفت: حجت‌الاسلام نیکخو هم یکی از طلاب جوان و خلاق و همراه و آشنا به فضای دانشگاه هستند که برای دانشگاه شیراز حضور ایشان مغتنم است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های فارس با بیان اینکه حجت‌الاسلام نیکجو تجربه نهاد و ارتباط با دانشجو را دارند، برای ایشان در دوره مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات بیش از 10 ساله حجت‌الاسلام والمسلمین جواد نیری ثابت قدردانی و حجت‌الاسلام نیکخو به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شیراز معارفه شد.

انتهای پیام
captcha