دولت از نخبگان اهل تسنن در پست‌های مدیریتی استفاده کند
کد خبر: 4028508
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
امام‌جمعه مهاباد:

دولت از نخبگان اهل تسنن در پست‌های مدیریتی استفاده کند

امام‌جمعه مهاباد گفت: از دولت‌مردان درخواست می‌شود به وعده‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور در استفاده از افراد نخبه اهل تسنن در انتصاب مدیران عمل کرده و از ظرفیت این افراد استفاده شود.

عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ماموستا عبدالسلام امامی،  امام‌جمعه مهاباد، ۲۴ دی‌ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به سفر استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان مرزی سردشت،  اظهار کرد: در سطح استان توزیع عادلانه منابع در بین تمامی شهرستان‌ها یک مطالبه عمومی بود که با حضور محمدصادق معتمدیان، استاندار جدید این امر در حال تحقق است.

وی افزود: استاندار در این سفرها با حضور در مناطق محروم و گفت‌وگو با مردم از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفته و این موضوع موجب دلخوشی مردم شده و از طرفی موجب افزایش آگاهی مسئولان از وضعیت این شهرستان‌ها و تصمیم‌گیری آنها می‌شود.

امام‌جمعه مهاباد با تبریک انتصاب امیر قادری به‌عنوان فرماندار جدید این شهرستان، ادامه داد: از فرماندار جدید انتظار می‌رود به مانند فرماندار سابق خدمت به مردم را در دستور کار قرار داده و درگیر بازی‌های جناحی و سیاسی نشود.

وی بیان کرد: از دولت‌مردان درخواست می‌شود به وعده‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور در استفاده از افراد نخبه اهل تسنن در انتصاب مدیران عمل کرده و از ظرفیت این افراد استفاده شود.

ماموستا امامی با اشاره به اهدای عضو یک دختر بوکانی به سه فرد، گفت: سنت حسنه اهدای عضو در بین مردم باید فرهنگ‌سازی شود تا به این صورت فرصت ادامه حیات برای افراد بیشتری فراهم شود.

انتهای پیام
captcha